phax Skrevet 8. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2005 (endret) drit, tv2 var ikke gratis nei... og det klarte de ikke opplyse om før etter man var registrert og langt uti prosessen med innstillinger. piss. se på autofil da... edit: blondie, er det gratis? hvorfor får jeg beskjed om kjøp osv for å kunne se? Endret 8. mars 2005 av phax Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 8. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2005 (endret) *Kose på Janne* Muhahahahahahha Steffyboy: Tja, "clam" er da ihverfall slang for fødselskanal, så du kan være inne på noe Endret 8. mars 2005 av ZkedaR Lenke til kommentar
svamp Skrevet 8. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2005 Jeg vil ha. Ah, var helt sikker på at noen kom til å si det.. Lurte på hvem som kom til å tape konkurransen, men nå fikk jeg svar Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 8. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2005 (endret) Janne, bare å putte i USB det, om det er en flashbasert spiller. Det er din løsning på alt. "Just stick it in" Perverse sviiiiin! Haha :!: Jeg vil bare si at Man Utd skuffer meg for tiden. Det de viste i dag minnet ikke om annet en pompøse millionærer som ikke lenger bryr seg om fotball. Kall meg medgangsupporter, men dette er dårlig. Men jeg vet hva de trenger. De trenger syvende far i huset, sjølveste Nils Arne. Han ordner nok opp *Vente på bilde* Endret 8. mars 2005 av kennethdammyr Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 8. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2005 jaaa.....ZZZzzzzz Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 8. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2005 blææææ *gjøre lekser fort nå* Lenke til kommentar
phax Skrevet 8. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2005 noen som vet va den morsomste autofil episoden er? trenger dato! Lenke til kommentar
svamp Skrevet 8. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2005 edit: blondie, er det gratis? hvorfor får jeg beskjed om kjøp osv for å kunne se? Nesten alt innholdet i NRK.nos Nett-TV er gratis. Du vil alltid bli varslet når betaling er aktuelt. Du har vel trykt på noe som koster, da. Lenke til kommentar
phax Skrevet 8. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2005 det jeg snakket om da var tv2.. nå titter jeg på nrk. men der var det jo stort sett bare autofil som var seende da.. Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 8. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2005 noen typiske novelletrekk på knut hamsun - et spøkelse? Lenke til kommentar
svamp Skrevet 8. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2005 nå titter jeg på nrk. men der var det jo stort sett bare autofil som var seende da.. Pøh. Hva med Migrapolis? Urix? Eller.. Oððasat? Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 8. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2005 noen typiske novelletrekk på knut hamsun - et spøkelse? Gud, hva jeg hater sånn norsk! (Stakkars Deacon) Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 8. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2005 Knut Hamsund har skrevet mye artig... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2005 Knut hamsund kan brenne i helvette. Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 8. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2005 da legger jeg meg Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 8. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2005 Knut hamsund kan brenne i helvette. God idè! Så slenger vi med norskbøkende og. Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 8. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2005 Knut hamsund kan brenne i helvette. ja det og han skriver dritt noveller uten novelletrekk Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 8. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2005 Nå må jeg gjøre gyminnlevering til i morgen. Hvor tåpelig er ikke det? Proppe inn teori når målet er fysisk fostring ... Har veldig lyst til å ikke gjøre det av prinsipp, men da har jeg ikke en dritt å gjøre to timer i morgen. Blir for kjedelig. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 8. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2005 Innleveringer i gym suger grenseløst. *sukk* Hva er temaet? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 8. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2005 uff tar kvelden jeg. Eller gjør jeg nå egentlig det ja.. god natt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg