am3k Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 am3k: Er det mulig å få oversatt den vestlandsteksten du har i siggen din til bokmål? Vestlandstekst og vestlandstekst. Kanskje fra vestlandet, hva vet jeg, men ingen snakker eller skriver sånn som det der på vestlandet. Kjenner dere ikke igjenn Håvamål da Er hentet fra "Den eldre Edda". Har en annen jeg også liker: Vanklok mann som vankar ute, det er tryggast han teier. At lite han veit, det varest ingen, utan for mykje han mæler. Til bokmål sier dere Jeg kan da gjøre et forsøk: Uklok mann tror alle som smiler må være hans gode venner. Han vet ikke det at bak vennlige ord kan den kloke skjule seg Lenke til kommentar
am3k Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 prff... som ikke de fleste her har et ønske om noen, om ikke annet, større bilder av Janne_blondie. Og for all del, ta det da som ros. Er da ikke meningen at stakkaren skal føle seg presset til å komme med "sexy og deilige bilder"...Anywho, var da bare et spørsmål Jeg har vært og hentet bildet. Problemet nå er bare at det ligger på mp3spilleren, og tørr ikke tukle med å innstalere den på mamma sin mac.. Kan prøve å fikse det på skolen i morgen Da har jeg noe å se frem til iløpet av arbeidsdagen også Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Janne, bare å putte i USB det, om det er en flashbasert spiller. Det er din løsning på alt. "Just stick it in" Perverse sviiiiin! Du synes da det er greit, gjør du ikke? Jeg kan godt slutte. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 (endret) drit. jeg fant. Endret 8. mars 2005 av Marvil Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Nå har meg og SteffyBoy hørt ferdig Stephen Lynch - Live at èl Rey. Høre på bedre konsert @ Èl Rey, Eek A Mouse i 2002 + Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Hahahaha. Eksvenninna mi ble nettopp catchet i å være utro med typen sin. Hun har ligget med tre av bestisene hans, og ja...generelt vært en slut. Digger meg så jææævlig. :!: Ja gud så morsomt at folk gjør slikt med andre. HAHAHA Fjott thea. Lenke til kommentar
Janne_blondie Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Det var bra Am3k fredrikbr, Har ikke OSX vettu ... Lenke til kommentar
Janne_blondie Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Er det noen som har en opdatert konto på tv2`s webTV som jeg kan få brukernavn og passord til? :!: (glemte å se spillmagasinet ) Lenke til kommentar
svamp Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 (endret) Hvorfor er det ingen sløv,-trøtt-og-lei-smiley med rynker under øynene her? Trenger den nå. Går glipp av 4 mattetimer på torsdag, må jobbe masse nå for å slippe å sitte med arbeid til halsen i neste uke... Edit: Denne får holde: Edit 2: Haha, takk ZkedaR Endret 8. mars 2005 av svamp Lenke til kommentar
phax Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 er det gratis og se på tv web tv? tv2 f.eks? sitter er helt desperat og kjeder vetta av meg siden noen har klart og grave over kabel'n til kabeltv..! Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Er det noen som har en opdatert konto på tv2`s webTV som jeg kan få brukernavn og passord til? :!: (glemte å se spillmagasinet ) Spillmagasinet er en gjeng tullinger. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 WTF. Jeg trodde det var Johnny Cash hadde laget sangen Hurt, men er jo fan meg NiN som har orginalen! Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Nei sier du det BTW, "i wear this crown of thorns.." var orginalt "crown of shit" Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Nei sier du det BTW, "i wear this crown of thorns.." var orginalt "crown of shit" FU! Jaja, så har man lært noe nytt i dag også Lenke til kommentar
svamp Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 er det gratis og se på tv web tv? tv2 f.eks? sitter er helt desperat og kjeder vetta av meg siden noen har klart og grave over kabel'n til kabeltv..! NRK sitt opplegg er gratis, tror jeg. NRK Nett-TV Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 (endret) Alle sangene på det nyeste albumet hans er forresten coverlåter. Personal Jesus - Depeche Mode (Martin L. Gore) Kommer ikke på fler phax: hadde en link til over 2000 gratis kabel-tv kanaler på nett, skal se om jeg finner den Endret 8. mars 2005 av ZkedaR Lenke til kommentar
Janne_blondie Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 det er gratis ja Legger meg nå jeg.. Godnatt Alle n3rder Klæms til de som vil ha Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Hvis klæms er fjortiss for "n3wd pix" så vil jeg ha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg