Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

am3k: Er det mulig å få oversatt den vestlandsteksten du har i siggen din til bokmål? :dontgetit:

Vestlandstekst og vestlandstekst. Kanskje fra vestlandet, hva vet jeg, men ingen snakker eller skriver sånn som det der på vestlandet.

;)

Kjenner dere ikke igjenn Håvamål da :no:

Er hentet fra "Den eldre Edda".

 

Har en annen jeg også liker:

Vanklok mann

som vankar ute,

det er tryggast han teier.

At lite han veit,

det varest ingen,

utan for mykje han mæler.

 

Til bokmål sier dere :hmm:

Jeg kan da gjøre et forsøk: Uklok mann tror alle som smiler må være hans gode venner. Han vet ikke det at bak vennlige ord kan den kloke skjule seg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
prff... som ikke de fleste her har et ønske om noen, om ikke annet, større bilder av Janne_blondie. Og for all del, ta det da som ros. Er da ikke meningen at stakkaren skal føle seg presset til å komme med "sexy og deilige bilder"...

Anywho, var da bare et spørsmål ;)

Jeg har vært og hentet bildet. Problemet nå er bare at det ligger på mp3spilleren, og tørr ikke tukle med å innstalere den på mamma sin mac.. :blush:

 

Kan prøve å fikse det på skolen i morgen :)

:w00t: Da har jeg noe å se frem til iløpet av arbeidsdagen også :thumbup:

Lenke til kommentar

Hvorfor er det ingen sløv,-trøtt-og-lei-smiley med rynker under øynene her? Trenger den nå. Går glipp av 4 mattetimer på torsdag, må jobbe masse nå for å slippe å sitte med arbeid til halsen i neste uke...

Edit: Denne får holde: 77_77.gif

Edit 2: Haha, takk ZkedaR post-63-1110318009.gif

Endret av svamp
Lenke til kommentar

Alle sangene på det nyeste albumet hans er forresten coverlåter.

Personal Jesus - Depeche Mode (Martin L. Gore)

 

Kommer ikke på fler :p

 

phax: hadde en link til over 2000 gratis kabel-tv kanaler på nett, skal se om jeg finner den :)

Endret av ZkedaR
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...