SnowDOG_ Skrevet 8. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2005 Hun lovet jo for noen uker siden at hun skulle poste bilde av seg selv men trolig tør hun ikke lenger når alle spør og hun føler stort press på å være "sexy" og "deilig" Mario=teh kvinne kjenneren. Så til en n00b spørsmål: Kordan fullfører man det første oppdraget til swat4? Har klart alt og får opp "complete" men kor skal eg gå for å gå til neste brett? Må man samle absolutt alle evidence/våpen? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2005 Mario, man har ikke noe neste brett. Men du må sette alle gisler og badguys i zipcuffs. Lenke til kommentar
am3k Skrevet 8. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2005 prff... som ikke de fleste her har et ønske om noen, om ikke annet, større bilder av Janne_blondie. Og for all del, ta det da som ros. Er da ikke meningen at stakkaren skal føle seg presset til å komme med "sexy og deilige bilder"... Anywho, var da bare et spørsmål Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 8. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2005 Aah, i dag har jeg vært i trysil i hele dag med skolen. Ganske digg, men ble også sinnsykt slapp og trøtt etterhvert. Jeg tar sånne "reisesykepiller" før jeg drar, blir så innmari trøtt av de, er også plattfot, så det tar virkelig på å bruke beina hele dagen på den måten. Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 8. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2005 ahh Ingen ting er som å skrive en side om to greske antikke byer for å så vite at det var crap. Noen som har lyst til å vite når den første olympiaden ble holdt? Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 8. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2005 (endret) am3k: Er det mulig å få oversatt den vestlandsteksten du har i siggen din til bokmål? Endret 8. mars 2005 av kennethdammyr Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 8. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2005 Aah, i dag har jeg vært i trysil i hele dag med skolen. Ganske digg, men ble også sinnsykt slapp og trøtt etterhvert. Jeg tar sånne "reisesykepiller" før jeg drar, blir så innmari trøtt av de, er også plattfot, så det tar virkelig på å bruke beina hele dagen på den måten. har minimal peiling på ting. Hva er handikapet til en platfot? vet at en platfot har flat fot, men hvorfor blir foten dårligere av den grunn? Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 8. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2005 Hahahaha. Eksvenninna mi ble nettopp catchet i å være utro med typen sin. Hun har ligget med tre av bestisene hans, og ja...generelt vært en slut. Digger meg så jææævlig. :!: Lenke til kommentar
svamp Skrevet 8. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2005 am3k: Er det mulig å få oversatt den vestlandsteksten du har i siggen din til bokmål? Vestlandstekst og vestlandstekst. Kanskje fra vestlandet, hva vet jeg, men ingen snakker eller skriver sånn som det der på vestlandet. Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 8. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2005 Hahahaha. Eksvenninna mi ble nettopp catchet i å være utro med typen sin. Hun har ligget med tre av bestisene hans, og ja...generelt vært en slut. Digger meg så jææævlig. :!: Happy hour. (elsker selv når sånt skjer med folk rundt meg , føles digg å ikke være den som har rota det til... får dessverre den følelsen mindre enn vennene mine..) Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2005 Mario, man har ikke noe neste brett. Men du må sette alle gisler og badguys i zipcuffs. Det har eg gjort.....is that it? Crappy demo. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2005 Mario, man har ikke noe neste brett. Men du må sette alle gisler og badguys i zipcuffs. Det har eg gjort.....is that it? Crappy demo. Da har du nok ikke tatt alle. Kikk under trappen til kjelleren, der er det en dør. Se om det gjemmer seg et gissel der. Trykk B for objectives. Lenke til kommentar
Janne_blondie Skrevet 8. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2005 prff... som ikke de fleste her har et ønske om noen, om ikke annet, større bilder av Janne_blondie. Og for all del, ta det da som ros. Er da ikke meningen at stakkaren skal føle seg presset til å komme med "sexy og deilige bilder"...Anywho, var da bare et spørsmål Jeg har vært og hentet bildet. Problemet nå er bare at det ligger på mp3spilleren, og tørr ikke tukle med å innstalere den på mamma sin mac.. Kan prøve å fikse det på skolen i morgen Lenke til kommentar
phax Skrevet 8. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2005 Hahahaha. Eksvenninna mi ble nettopp catchet i å være utro med typen sin. Hun har ligget med tre av bestisene hans, og ja...generelt vært en slut. Digger meg så jææævlig. :!: hørtes ut som en herlig vennegjeng. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2005 Janne, bare å putte i USB det, om det er en flashbasert spiller. funker ihvertfall på skolen. OSX. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 8. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2005 Hahahaha. Eksvenninna mi ble nettopp catchet i å være utro med typen sin. Hun har ligget med tre av bestisene hans, og ja...generelt vært en slut. Digger meg så jææævlig. :!: hørtes ut som en herlig vennegjeng. Yeah. Glad jeg ikke er inne i det miljøet der lenger ass.. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 8. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2005 Hahahaha. Eksvenninna mi ble nettopp catchet i å være utro med typen sin. Hun har ligget med tre av bestisene hans, og ja...generelt vært en slut. Digger meg så jææævlig. :!: hørtes ut som en herlig vennegjeng. Flotte bestevenner det ja Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 8. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2005 præhæhæhææh.. fUzZy^ har sjæærste..! Er ikke sammen (enda ) :!: Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2005 Janne, bare å putte i USB det, om det er en flashbasert spiller. Det er din løsning på alt. "Just stick it in" Perverse sviiiiin! Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 8. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2005 Bare gå på www.msn.no, også Web Messenger da noobs. http://forumspam.articblue.nl/user_related...images/0244.jpg Hahahhahaa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg