Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest mafister

Veeel.. Vært med en venninne i byen, klarte å glemme vesken min på Brynseng stasjon, og det merket vi ikke før på Tveita. Så vi spurtet til andre siden, tok banen tilbake...og Gud hadde en engel til å passe på meg! Den var der! Og det var jækla flaks, der hadde jeg mobil, bilder, kredittkort, cash, treningskort...hele livet mitt basically :p

Lenke til kommentar

uff, alt er jævlig. Var på fest i går og fikk meg et slag i trynet av en psyko. Han dro til meg mitt i ansiktet fordi jeg sa at han var heldig med dama si, at hu var fin og greier. Jeg var så full at jeg ikke kunne ta igjen, husker omtrent ikke noe fra i går.

Var på legevakten i stad og sjekket nesa mi, men den var heldigvis ikke brukket. Gjør bare sykt vondt, og den er ganske hoven, så jeg ser litt "hunchback" ut i trynet for øyeblikket.

Det kjipeste av alt er at telefonen min (t610) ble vannskadet, ****** heller. Skulle egentlig ikke ta den med, men så måtte jeg det for en kamerat av meg skulle låne den.

Så nå sitter jeg her, fyllesjuk, med hoven nese, og helt telefonløs. :cry:

Lenke til kommentar
:cry: Sitter med infulensa, nå som det er jul og greier.

Kan det bli verre? Kanskje nissen ikke kommer...

Jeg håper for guds skyld at nissen ikke kommer til deg!

Vi vil ikke ha en syk nisse vi og!

Er du ærlig talt så egoistisk at du vil smitte oss og nissen bare fordi du skal få noen pakker? ærlig talt altså...ungdommen nå til dags...

Lenke til kommentar
Gidder ikke å sitter her når mor og far har en slik fyllefest :p

Ta og stjel drikke av dem da vell, join kalaset demmes :green:

Eller kanskje ikke....

Flodhest: ******* idiotiske disse bråkemakerene, virket som om han missforstod litt kanskje da, med "heldig" liksom... Uansett, jækla kjipt det med mobilen din da, er jo en ganske god telefon og :cry:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...