Suppelars2k Skrevet 20. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2003 Bah ble ikke noe av å stikke til teh dude likevel, moren hans var vist el sinte grande. Bah bah... Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 20. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2003 Veeel.. Vært med en venninne i byen, klarte å glemme vesken min på Brynseng stasjon, og det merket vi ikke før på Tveita. Så vi spurtet til andre siden, tok banen tilbake...og Gud hadde en engel til å passe på meg! Den var der! Og det var jækla flaks, der hadde jeg mobil, bilder, kredittkort, cash, treningskort...hele livet mitt basically Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 20. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2003 kredittkort Har du KREDITTKORT? Ikke bankkort da? Du er tross alt ikke gammel nok Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 20. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2003 kredittkort Har du KREDITTKORT? Ikke bankkort da? Du er tross alt ikke gammel nok Vel, det var en skrivefeil. Takk for at du gjør meg til et bedre menneske Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 20. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2003 kredittkort Har du KREDITTKORT? Ikke bankkort da? Du er tross alt ikke gammel nok Vel, det var en skrivefeil. Takk for at du gjør meg til et bedre menneske *gjøre Thea til et bedre menneske* Lenke til kommentar
sparks Skrevet 20. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2003 zum zum zum, lurer på hva jeg skal gjøre ikveld! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 20. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2003 zum zum zum, lurer på hva jeg skal gjøre ikveld! Alternativ uno: Henge med oss og skrive BS. Alternativ dos: Ringe x'n din og og spørre om dere skal finne på noe elns Alternativ tres: Sove. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 20. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2003 Mine planer for lørdagskvelden er satt. Jeg skal rydde og vaske Men mulig det blir en tur på fjellet etterpå Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 20. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2003 Tur på fjellet? ka fjell og skal du gå dit alene? sikkert fint med hund og greier. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 20. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2003 Hadde tenkt meg med snøscooter, alene ja. Koselig det. Masse snødekte trær før man kommer i høyden på en smal smal vei. Det er som å kjøre i en kritthvit tunnel - før himmelen åpenbarer seg med masse irrgrønt nordlys Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 20. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2003 Ooohh heldiggris. Snøscooter OG stillhet OG nordlys. *snufs* Lenke til kommentar
PT Skrevet 20. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2003 zum zum zum, lurer på hva jeg skal gjøre ikveld! Alternativ uno: Henge med oss og skrive BS. Alternativ dos: Ringe x'n din og og spørre om dere skal finne på noe elns Alternativ tres: Sove. Hør på snøhunden og gå får numero dos! Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 20. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2003 Arctic: Høres ******* deilig å kunne kjøre snø scooter langtoppifjellene med fullt av snø..Og bare kjennestillheten..og nordlyset...det kunne jeg tenkt meg. Viss du skal ditt i kveld, så ta med digital kamera om du har Lenke til kommentar
notarget Skrevet 20. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2003 Sitter med infulensa, nå som det er jul og greier. Kan det bli verre? Kanskje nissen ikke kommer... Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 20. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2003 uff, alt er jævlig. Var på fest i går og fikk meg et slag i trynet av en psyko. Han dro til meg mitt i ansiktet fordi jeg sa at han var heldig med dama si, at hu var fin og greier. Jeg var så full at jeg ikke kunne ta igjen, husker omtrent ikke noe fra i går. Var på legevakten i stad og sjekket nesa mi, men den var heldigvis ikke brukket. Gjør bare sykt vondt, og den er ganske hoven, så jeg ser litt "hunchback" ut i trynet for øyeblikket. Det kjipeste av alt er at telefonen min (t610) ble vannskadet, ****** heller. Skulle egentlig ikke ta den med, men så måtte jeg det for en kamerat av meg skulle låne den. Så nå sitter jeg her, fyllesjuk, med hoven nese, og helt telefonløs. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 20. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2003 Sitter med infulensa, nå som det er jul og greier. Kan det bli verre? Kanskje nissen ikke kommer... Jeg håper for guds skyld at nissen ikke kommer til deg! Vi vil ikke ha en syk nisse vi og! Er du ærlig talt så egoistisk at du vil smitte oss og nissen bare fordi du skal få noen pakker? ærlig talt altså...ungdommen nå til dags... Lenke til kommentar
sparks Skrevet 20. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2003 Vetkje helt om jeg "orker" å ringe exen å spørre om å finne på no.. Trokke jeg tør det helt Neida, men jeg hadde tenkt å finne på no med gutta men vetkje helt.. Gidder ikke å sitter her når mor og far har en slik fyllefest Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 20. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2003 Ta en spøk da Halfie! vifteovn skjønner det.... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 20. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2003 Ta en spøk da Halfie! vifteovn skjønner det.... Lame Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 20. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2003 Gidder ikke å sitter her når mor og far har en slik fyllefest Ta og stjel drikke av dem da vell, join kalaset demmes Eller kanskje ikke.... Flodhest: ******* idiotiske disse bråkemakerene, virket som om han missforstod litt kanskje da, med "heldig" liksom... Uansett, jækla kjipt det med mobilen din da, er jo en ganske god telefon og Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg