Fredrik Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Grattis wh1te.. menne....hadde ikke du tatt ett bilde da du rispet inn "Kari Anne" i armen?? kan du legga inn det bilde..? Kjenner ei som heter det samme ser du... Idiot. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 (endret) Snakker med ei vennine a meg på skype nå ^^ Endret 8. mars 2005 av fUzZy^ Lenke til kommentar
Launch Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Gratulerer med kvinnedagen (Til de av dere det måtte gjelde hehe) Største oppskrytte dagen ever Det var da noen protestaksjoner i sentrum i dag, men ikke noe mer. Litt ironisk at det var undertøysshow i sentrum i dag også da. Hehe genial kombinasjon Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 (endret) *spille minesveiper og sende hverandre bilder* EDIT: Skal kanskje treffe om 1time... Endret 8. mars 2005 av fUzZy^ Lenke til kommentar
phax Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 præhæhæhææh.. fUzZy^ har sjæærste..! Lenke til kommentar
scoot Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 (endret) o0o0o00:P :!: sjærste er inn Endret 8. mars 2005 av Sc0oT Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Forb..... ARGHH!!! Viste det var noe eg glemte. FFS ngt har skrudd ned hastigheten min ned til 64/64 pga eg vist har glemt å betale regningen. Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Jeg lurer på om jeg skal be om å få en ukes ferie fra forumet, slik at jeg endelig kans ette i gang og jobbe med lekser jeg? Men, nå må jeg dra på kiwi og handle mat til i morra. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Det MORSOMME med det, det er at man ikke får 64 en gang. Vi glemte en regning her en gang, og jeg satt med 50kbps... DET var kjipt, var bare en dag eller to, men satan så kjipt. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Jeg lurer på om jeg skal be om å få en ukes ferie fra forumet, slik at jeg endelig kans ette i gang og jobbe med lekser jeg? Du er ikke den eneste. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 .. Slenger meg på ferie greine.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 (endret) Ferietingen er prøvd før, fungere skjelden folkens. Er bare å innse det.Snakker fra grundig erfaring her. Endret 8. mars 2005 av B|Real Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Det finnes en annen måte. Det er bare å få alle disse nye spammerne (nevner ikke navn *hostharrypotterhost*) til å rekruttere vennene og få de til å spamme like mye, så er plutselig ikke forumet så interessant mer. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Kjipern @ Snowi. hvor fort går det å komme inn på f.eks www.vg.no da? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Gidder ikke å surfe engang. Slått av bilder og sånt på web leseren og surfer bare på hw.no og andre forumer der bilder ikke er kritisk nødvendig. Passer fint for imorgen skal opp i 06tiden og skal på kjøretur til sogn og fjordane med en kompis. :S Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Stakar snow, nå tar det vel en halvtime å komme seg inn i babethreaden og nå.. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Mobbing? Hmm Se på valg eg har som moderator....... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg