Heatsink Skrevet 8. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2005 første post med trådløs internett det vart visst den siste på en stund også det blir ingen skitur med skolen i år, skolen har ikke råd til buss Lenke til kommentar
Camron Skrevet 8. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2005 Elevene burde vel punge ut litt da? Lenke til kommentar
robB Skrevet 8. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2005 Nu ska æ spæll trommer. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 8. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2005 Ah, fikk russeklærne i går. Måtte le av alle som ikke var med i styret og dermed fikk en knallrød, ekkel kjelerdress. Hmm, fikk dem i dag. Buksen var knallrød den, men det finnes jo måter å fikse det på, ikke sant? Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 8. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2005 Ohhhhh.. *k0ze på de nye 10"* Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 8. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2005 Ohhhhh.. *k0ze på de nye 10"* Har du svart på alle penisforlengelse-e-postene? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2005 Han svarte på flere og sitter nå med to "10 inches of rock hard dick!". Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 8. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2005 (endret) høres koselig ut Endret 8. mars 2005 av TrulZern Lenke til kommentar
phax Skrevet 8. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2005 Ah, fikk russeklærne i går. Måtte le av alle som ikke var med i styret og dermed fikk en knallrød, ekkel kjelerdress. Har ikke gjort noe enda da, som styremedlem. kan man ikke kjøpe hvilke russeklær man vil nå lengre? kanskje en stund siden jeg var russ, men jeg hadde nå bare en rød bukse og en mørkblå genser. med "russeprest" i gull på armen. uuh... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 8. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2005 Ah, fikk russeklærne i går. Måtte le av alle som ikke var med i styret og dermed fikk en knallrød, ekkel kjelerdress. Har ikke gjort noe enda da, som styremedlem. kan man ikke kjøpe hvilke russeklær man vil nå lengre? kanskje en stund siden jeg var russ, men jeg hadde nå bare en rød bukse og en mørkblå genser. med "russeprest" i gull på armen. uuh... Joda, man får kjøpe hva man vil, men det er bare styremedlemmer som får bukser med hvitt bein. Lenke til kommentar
Launch Skrevet 8. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2005 Gratulerer med kvinnedagen (Til de av dere det måtte gjelde hehe) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2005 Gratulerer med kvinnedagen (Til de av dere det måtte gjelde hehe) Største oppskrytte dagen ever Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 8. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2005 Gratulerer med kvinnedagen (Til de av dere det måtte gjelde hehe) Største oppskrytte dagen ever Jeg må fortsatt kjøpe presang til damen. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2005 Dame? Ny eller er dere tilbake til hverandre? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 8. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2005 Dame? Ny eller er dere tilbake til hverandre? Same old, same old. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 8. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2005 Gratulerer med kvinnedagen (Til de av dere det måtte gjelde hehe) Største oppskrytte dagen ever Det var da noen protestaksjoner i sentrum i dag, men ikke noe mer. Litt ironisk at det var undertøysshow i sentrum i dag også da. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 8. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2005 Dame? Ny eller er dere tilbake til hverandre? Same old, same old. Grattis wh1te.. menne....hadde ikke du tatt ett bilde da du rispet inn "Kari Anne" i armen?? kan du legga inn det bilde..? Kjenner ei som heter det samme ser du... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2005 Haha, kvinnedagen.. Jeg gratulerer på forhånd alle menn med 364 mannedager på rad, fra og med imorgen. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 8. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2005 menne....hadde ikke du tatt ett bilde da du rispet inn "Kari Anne" i armen?? kan du legga inn det bilde..? Kjenner ei som heter det samme ser du... så du skal late som det er armen din? Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 8. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2005 Ohhhhh.. *k0ze på de nye 10"* Har du svart på alle penisforlengelse-e-postene? Japp. :!: Nei, mente jo disse godsakene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg