Fasces Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Edit: Pupper mot Charles av en eller annen grunn liker jeg slike demonstrasjoner (demonstranter) Hva med: "Nakne bestemødre for gratis kake" Liker du det fremdeles Skulle ønske modeller kunne demonstrert mer Lenke til kommentar
am3k Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Edit: Pupper mot Charles av en eller annen grunn liker jeg slike demonstrasjoner (demonstranter) Hva med: "Nakne bestemødre for gratis kake" Liker du det fremdeles Skulle ønske modeller kunne demonstrert mer Du prøver å være morsom nå eller Tror bare vi må gi modellene noe å demonstere for Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 jippi fikk dra hjem fra skola!! Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 *Gjøre fysikk-greier* Blit nesten litt teit hvis jeg har tatt fri fra skolen en dag for å gjøre fysikk, og så gjør jeg ikke en dritt. Så jeg få vel begynne nå. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 jippi fikk dra hjem fra skola!! Skolen Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 jippi fikk dra hjem fra skola!! Skolen blæ blæ fikk nå fri uansett Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Heijo! Driver å har ett prosjekt om D-Dagen. Glemte framside bilde hjemme....noen som gidder å mekke ett pr0 bilde som jeg kan ha på framsida..? Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Da må du ha noe materiale da.... *spise frokost* Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 (endret) *puste ut* Da tok jeg meg en ørliten pause fra fysikken. Jeg føler faktisk at jeg lærer noe. Men så holder jeg på med det vi skulle lært for en måned siden. Dvs. jeg har en måned å ta igjen, og det må skje i dag. EDIT: Tilbake til arbeidet. Endret 8. mars 2005 av sluffy Lenke til kommentar
svamp Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Sukk. Må gå og ha matte om et kvarter Lenke til kommentar
am3k Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Heijo! Driver å har ett prosjekt om D-Dagen. Glemte framside bilde hjemme....noen som gidder å mekke ett pr0 bilde som jeg kan ha på framsida..? ? klarer du ikke søke på google selv ? Med tanke på det, noen som har sett Saving privat Ryan? Kjempe film! Lenke til kommentar
scoot Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Ikke sett hele, men sett litt av den.. Utrolig bra! Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 (endret) WEE Australia prosjekt Du bør få med den stormen som truer Australia nå. Les mer på VG.no om den. Jaja, off to HiFi-klubben... edit: redigert quote Endret 8. mars 2005 av SupremeX Lenke til kommentar
scoot Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Bare jeg som ikke kommer inn på msn? Lenke til kommentar
scoot Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 (endret) Da er det vel nede igjen da Endret 8. mars 2005 av Sc0oT Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Jepp... :--\ Sist jeg sjekket var www.msn.no nede det også. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Virker som de sliter veldig nå for tiden, er jo ikke akkuratt SÅ lenge siden den var nede Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Sitter på skolen nå og holder på å døøøøø (i hvertfall nesten da). Gjesp! I kveld skal jeg på rånetur Lenke til kommentar
Byterush Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Lekkert eller stygt ?? Her tror jeg meningene kan bli delte... Jeg syntes det var fett, men smaken er som baken :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg