phax Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 inatt skal jeg klare det! skynte meg under dyna før klokka slår tolv. pisse, check vann, check justert tempratur, check åpne vindu, check klødd seg på ryggen, check trøtt... hmm.. ja, vel.... kommer etterhvert.. farvel..! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Fredrikrb søtnosen: Ser at du letet etter pitbull - culo sangen......korfor? hei macho, ei veninne som hadde tatt opp et videoklipp der den gikk på TV i bakgrunnen, og ikke fikk med seg navnet. Så da fikk jeg i oppdrag å finne ut navnet. Lenke til kommentar
robB Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Good nigth people! Njå skaj jeg sjove. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 (endret) GOD NATT! Deilig skal det bli. Dritt dag Endret 7. mars 2005 av Natrium Lenke til kommentar
kristopher Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 hva skjer med alle pinglene som legger seg nå? neida... bare sov alle dere Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 God Natt FolkzzZ. Nå skal jeg starte konvertering av mine 4500 sanger på iTunes, til AAC Imorgen er det Øk.Info prøve :/ 120sider *doh* Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 God Natt FolkzzZ.Nå skal jeg starte konvertering av mine 4500 sanger på iTunes, til AAC Stillegående PC? Nei, *host* *host* fysjamei *host* God *host* natt *host* Hvor er hostesaften?! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Tihi, jeg styrtet den. *dunk* Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Gta Vice city er kult. spess med modda biler og custom.. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 And before we go to bed: a joke. Bear and a rabbit were taking a shit in the woods. And the bear turns to the rabbit and says, "Excuse me, do you have problems with shit sticking to your fur?" And the rabbit says, "No." So the bear wiped his ass with the rabbit. Nighty night (especially you HalTan) Lenke til kommentar
Paull Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 (endret) Hehe, kom over denne... Psilo, er hverdagen som piercer virkelig så ille som man kan få inntrykk av? :!: http://www.bmezine.com/news/pubring/20050220-stinky.html Edit: Kanskje legge på en liten "litt ekkelwarning". Endret 8. mars 2005 av Paull Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Han har fortalt om eklinger som møter opp og som lukter død. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 (endret) A guy in the shop was tattooing a heavier-set woman. She was laying on her side as he was tattooing her midsection. He asked her to twist and stretch her body upward a bit more to stretch the skin. As she stretched, a McDonalds Coke straw fell out of one of her side folds and onto the floor — she didn’t even know it was there. O...M...G... edit: Haha, side 2: Perverse Kunder In our shop, we’ve had a man cum in one of our female piercers hand as she was disinfecting and marking the area to do a Prince Albert. Endret 8. mars 2005 av SteffyBoy Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 O M F G!! Jaja syke folk overalt egentlig. :S Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Sette igang nedlastinger og legge seg. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Nettopp kommet tilbake fra grotta. Har spilt HL2 nå og må si slutten var skuffende. Vært skuffende, men for all del, et MEGET bra spill med en fysikkmotor som er bare Lenke til kommentar
am3k Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 edit: Haha, side 2: Perverse KunderIn our shop, we’ve had a man cum in one of our female piercers hand as she was disinfecting and marking the area to do a Prince Albert. Men nå fikk han vel "straffen" sin kort tid etter overleveringen av "gaven" vil jeg trp Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Nettopp kommet tilbake fra grotta. Har spilt HL2 nå og må si slutten var skuffende. Vært skuffende, men for all del, et MEGET bra spill med en fysikkmotor som er bare Se det posetive i slutten. Det vil garantert komme en 3'er Lenke til kommentar
robB Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 God morgen! Nå skal jeg gå og pakke sekken, så gå ned mot skolen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg