Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er faktisk i strålende humør idag :) I byen kjøpte jeg diverse julegaver og en blå led vifte til megselv, og smegel pussepapir til casemod prosjektet mitt. Kom hjem, plugga i vifta og FY ****** og den lyser heftig! Har blått lys igjennom fronten på kassa og under.. Stil :)

Med papiret pussa jeg toppen av kabinettet til sånn børsta stål stil.. Det ble dritt fett! Bilder kommer!

Lenke til kommentar
Er faktisk i strålende humør idag :)

Er faktisk i strålende my self idag. Hadde nedsig2k deluxe inatt men idag våknet eg med godt humør. Var netopp nede med mor og kjøpte juletre. Hadde det var snødd så hadde det vært enda mer koselig. Vi kjøpte en sånn fin dansk edelgran. Nå sitter eg her og koser meg med cola og musikk.

D:\My Music\HIPHOP\Outkast-Speakerboxxx-The_Love_Below-2CD-2003-RNS\209-andre_3000-hey_ya-rns.mp3 *danser i stolen* :thumbs:

Lenke til kommentar

Wha! Hjemme igjen, var litt digg å skate nå. Men kan ikke akkurat si at "skillsa" sitter helt, sånn nå på vinterhalvåret. Nå skal jeg snart opp til en dude ig chillen med noen små pils og film, eller noe sånnt :)

Btw: om noen lurte på hvor nvoetfiv har blitt av så er han nede pga. bytte av ISP. Fra telenor til tele2... tar nok litt tid.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...