CreatureCanis Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Fælt så stille det alltid blir med en gang jeg kommer da... Er jeg så kjip? Heh... Sitter på skolen og sliter jeg... får ikke logga PCen på domenet her fordi jeg har glømt brukernavnet mitt... Men passordet husker jeg selvsagt... Jeg har gjort mye rart men dette synst jeg tok kaka ass... :grine: Jaja... får slite videre... Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 'VG-Skole' kanskje? Det er ihvertfall vårt domene *grin* Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Er ikke domenet jeg mangler... men mitt egetbrukernavn... Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Lurt .. Er ikke det noe man bruker hver dag a ? Anyway, har nettop voknet og ligger i senga. Skal stå opp nå om kort tid, er sykt pissetrengt. Og ikke minst så skal jeg snart på jobb... Håper ikke folka der er så tafatte idag som igår.. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Ang topic på #Hw.no, Tror dere BjaA klarer det ??? Kl er nå 1430, jeg skal værra på jobb 16.00. Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Klarer å huske cd'ne dine? I have no idea what so ever Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 BjaA Klarte det FLink gutt han derre... Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 [quote name='Wabby' date='29/10/2003 : 15:32'] BjaA Klarte det FLink gutt han derre... [/quote] Klarte hva da? Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Lurt .. Er ikke det noe man bruker hver dag a ? Eh.... jo egentlig, men etter og ha vert vekke fra skolen i 3 uker så glemmer man lissom sånt... spesiellt når det ikke er en selv om har valgt brukernavnet... Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 I avdelingen for usmakelige spøker formulert som seriøse forslag, serveres det idag: hehe! tro meg.. det er ikke jeg som har problemet.. du har fått med deg at det forsvinner drikke fra mine flasker selv om jeg ikke har vært på fylla.. og la meg si det slik at det er ikke pus som tar seg en fest.. ... og jeg blir snart gal! bare se her! nå har jeg begynt å whine her og. før whina jeg bare i journalen min! makan! Har du vurdert å kjøpe inn litt rottegift og blande i driksene dine? Tilsetter du kun små mengder over tid, skal effekten (med røttent hjerte, anemisk, lavt blodtrykk samt helt f'ucka blodlevring) være tilnærmelt langvarig alkoholmisbruk... har jeg hørt. *hm, ja ser man det, her har PeNtA begynt å kjøpe inn maltwhiskey* *glugg glugg glugg* *fyller litt vann på flaska* "Hm, så trøtt jeg ble plutselig." *går og legger seg* *våkner ikke* Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Penta: Hva med å fikse en møte med AA folk? Kommer de hjem til folk forresten? Synd at alkoholen skal ta over. Vet egentlig ikke ka eg skal si men... hva med å filme han når han er teit og vise det til han når han er edru? Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 BjaA Klarte det FLink gutt han derre... Klarte hva da? Stikke innom med cd'ene han har lånt av meg for 100 år siden... Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 BjaA Klarte det FLink gutt han derre... Klarte hva da? Stikke innom med cd'ene han har lånt av meg for 100 år siden... For å klare det så måtte jeg bytte om til pigg dekk forran og lappe hjulet bak..Så jeg rakk det akkuratt Men nå, som jeg kom hjem...så var det ****** meg bløtt dekk bak igjen Så jeg er nesten sikker på at det er ventilen...******....får kjøpe meg en ny slange imorgen (på Biltema seff) Har btw. rydda pulten min (ikke desktopen nei), har aldri hvert så ryddi der før! Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 En femtiåring på fylla hørtes tragisk ut. Hvem er han på fylla med? Hva "gjør" han på fylla? For en tøs. I dag sovna jeg i engelsktimen. I går sovna jeg i sangtimen, på mandag sovna jeg ikke (tror jeg), og hele forrige uke sov jeg i norsktimene. )) Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Og imorgen så sover du i ???? Slikt må planlegges vettø Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Skjønner ikke menn (ja det er som oftest menn) i 50 og oppover som driver og drikker seg drittings ALENE! Bare drikker seg full bare for fan. En kompis av meg drev og drakk med faren sin uten noe grunn. Sa det til om ka i helsiken han driver med. Hvis ikke du skal på fest og være sosialt men likevel drikke seg full fordi det ikke er noe annet å gjøre da er du på feil vei. Han sluttet en stund men nå vet eg ikke siden eg sjeldent ser han. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Og imorgen så sover du i ????Slikt må planlegges vettø Tipper det blir engelsk i morgen også. Driver og ser på en teit film. Blir iaffal engelsk på fredag. Kanskje norsk i morgen... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Jeg hater IBM. Jeg var hos Silje i dag (ei som gikk i klassen min på ungdomskolen) og hjalp henne med pc'en hennes, en gammel IBM aptiva. Vi brukte serriøst 30 min på og få av det ****** dekselet på kabinettet! At det er mulig...serriøst...å lage mere tungvinte løsninger tror jeg det ikke er mulig. BRAVO IBM! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Du følte deg vel som amatør når du bruker 30min på å åpne dekslet på ibm maskinen foran hun som du skulle hjelpe eller hva? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Du følte deg vel som amatør når du bruker 30min på å åpne dekslet på ibm maskinen foran hun som du skulle hjelpe eller hva? Kan ikke nekte for at jeg gjorde det. Spessielt når hun sier "kan ikke du ringe en eller annen guru som kan åpne dette ****** kabinettet?" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg