Fredrik Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 (endret) I tilfelle SnowDOG_ eller andre slår på TVen, så lar jeg være. *Spille Swat4* Endret 7. mars 2005 av fredrikrb Lenke til kommentar
scoot Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 RAN er faktisk en av de norske seriene jeg liker.. synd det er siste episode! Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 (endret) Ran på tven nå?!`? EDit : glem det, fant ut Endret 7. mars 2005 av b0berg Lenke til kommentar
gsn Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Noen som skal til cebit i løpet av uken ? *gledeseg* Lenke til kommentar
svamp Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Jeg var på ha-fjell denne helgen. Mor-som ord-deling Lenke til kommentar
Solid Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Det føltes bare riktig men ok din slask . Jeg editer. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 I tilfelle SnowDOG_ eller andre slår på TVen, så lar jeg være. *forvirret* plasserte de en levende babe man kan **** når man føler for det? Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Legger meg nå. Utrolig at jeg er trøtt egentlig, men la gå. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 (endret) Jeg skal på studietur til NTNU på onsdag. Her er huskelisten min. Noen forslag? Huskeliste for NTNU-tur vinter 2005 Musikk Niste Candy Drikke Penger Penger til buss Mobil Lommebok Sengetøy (laken, pute, trekk)/(sovepose) Baderomssaker Klær Ladere Tyggis Tetris Endret 7. mars 2005 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
svamp Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 (endret) Utrolig at jeg ikke er trøtt.. I seng 03 lørdag og 01 søndag, ifølge min vanlige søvnmengde burde jeg ha hatt et kraftig underskudd nå Men er ikke trøtt i det hele tatt Endret 7. mars 2005 av svamp Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Utrolig at jeg ikke er trøtt.. I seng 03 lørdag og 01 søndag, ifølge min vanlige søvnmengde burde jeg ha hatt et kraftig underskudd nå Men er ikke trøtt i det hele tatt *Satse på at du er elev* Du skal få en kjekk dag på skolen i morgen. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Jeg skal på studietur til NTNU på onsdag. Her er huskelisten min. Noen forslag? Huskeliste for NTNU-tur vinter 2005 Musikk Niste Candy Drikke Penger Penger til buss Mobil Lommebok Sengetøy (laken, pute, trekk)/(sovepose) Baderomssaker Klær Ladere Tyggis Tetris -Hodepine tabletter -Kondom/er -Bærbar? - Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Holger: - Kortstokk. - Bok (hvis du holder på med sånnt). Lenke til kommentar
svamp Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Utrolig at jeg ikke er trøtt.. I seng 03 lørdag og 01 søndag, ifølge min vanlige søvnmengde burde jeg ha hatt et kraftig underskudd nå Men er ikke trøtt i det hele tatt *Satse på at du er elev* Du skal få en kjekk dag på skolen i morgen. Kanskje... Men begynner ikke på skolen før 12.30 Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Y.M.C.A i "The Matrix Online" Og gjett hvem som startet det hele Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 (endret) Utrolig at jeg ikke er trøtt.. I seng 03 lørdag og 01 søndag, ifølge min vanlige søvnmengde burde jeg ha hatt et kraftig underskudd nå Jeg har dessverre alltid et stort underskudd på søvn. Edit: Et hverdagsscenario; jeg har gått inn for å legge meg 21:30. Blir alltids litt forsinkelser, så jeg er i senga 22:00-15. Woho, det er jo nogenlunde tidlig. Men... Da får jeg selvfølgelig ikke sove før 22:30 (litt lenger). :!: Endret 7. mars 2005 av |/|etallica Lenke til kommentar
slipknot_fan Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Utrolig at jeg ikke er trøtt.. I seng 03 lørdag og 01 søndag, ifølge min vanlige søvnmengde burde jeg ha hatt et kraftig underskudd nå Jeg har dessverre alltid et stort underskudd på søvn. rart.. Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Jeg skal på studietur til NTNU på onsdag. Her er huskelisten min. Noen forslag? Huskeliste for NTNU-tur vinter 2005 Musikk Niste Candy Drikke Penger Penger til buss Mobil Lommebok Sengetøy (laken, pute, trekk)/(sovepose) Baderomssaker Klær Ladere Tyggis Tetris -Hodepine tabletter -Kondom/er -Bærbar? - - toalett saker (deo, tannbørste litt sånn vanlige ting man trenger) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg