Fredrik Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Nei, dessverre.. Gikk glipp av den.. Du har minst liv, for du synes det er dumt du ikke så den. *se pimp.my.ride.s03e01.dsr-loki.avi på *kremt* TV* Lenke til kommentar
diversity Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 (endret) Nei, dessverre.. Gikk glipp av den.. Du har minst liv, for du synes det er dumt du ikke så den. *se pimp.my.ride.s03e01.dsr-loki.avi på *kremt* TV* OMFG!11oneoneeleven-- har den kommet!! løpe til "tven" for å se ... EDit: synd jeg gikk glipp av sang dokumentaren hvis den var om sangen og sånn.. Tor Endresen er jo med å greier Endret 7. mars 2005 av bakemesterharepus Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 *se pimp.my.ride.s03e01.dsr-loki.avi på *kremt* TV* Hva?? Er det kommet til sesong 3 allerede? Zlatan kor glatt det er bltt ute. Alt vannet har frosset og eg holdt på å tryna ann flere ganger, Lenke til kommentar
slipknot_fan Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 mohahaha. messenger er nede Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 mohahaha. messenger er nede Funker glatt her. Lenke til kommentar
slipknot_fan Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 hva? den virket ikke for tre minutter siden. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Er på logget men har prøvd å chatte med en kompis og får ingen svar så eg vet ikke om den funker. :/ Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Gleder meg sykt til neste gang jeg skal stå på brett! har bare stått 2 ganger før, inkludert den idag, så er ikke helt erfaren, men klarte nesten å lande et hopp Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 (endret) Står på en plass hvor kuene gresser om sommeren, er nedoverbakke der Er ikke noen preparte anlegg i området her Bor i en kommune med nesten 2000 innbyggere...... Men kugressingsområdet () funker ganske greit da.. Skal kanskje i hoppbakken i morgen, er en veldig liten hoppbakke da Endret 7. mars 2005 av b0berg Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 *se pimp.my.ride.s03e01.dsr-loki.avi på *kremt* TV* Hva?? Er det kommet til sesong 3 allerede? Mhm! Ford Econoline ble pimped. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 (endret) Jeg var på Hafjell denne helgen. Sto på carving-ski da. Selvfølgelig ble jeg offer for en svenskes idioti. Og nå har jeg vondt i benet Edit. Jeg ble også forskjølet. Men jeg skal ikke syte mer . Endret 7. mars 2005 av Solid Knight Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Pimp My Ride er bra saker, men kan bli litt for mye av det gode noen ganger Å montere lcdskjermer bak de bakerste setene f.eks synes jeg bare er teit... Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 hva? den virket ikke for tre minutter siden. Funker fint her! Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 u jippi skal lage film på skola i morra Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Pimp My Ride er bra saker, men kan bli litt for mye av det gode noen ganger Å montere lcdskjermer bak de bakerste setene f.eks synes jeg bare er teit... Jeg så en med peis bak. Teit? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Jeg tør ikke si hva som ble montert bak i denne... Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Jeg tør ikke si hva som ble montert bak i denne... si det, si det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg