Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvilken av Star Wars-filmene er det som går i kveld da?

 

*Auu, jeg har så vondt i hodet mitt*

Den første av de to shittye som ble laget for henholdsvis 6 og 3 år siden.

Jeg fikk høre at de skulle vise "eneren" av en venn, og tenkte selvfølgelig "A New Hope, so much of teh woot"... Men neida, Phantom Menace.

Sux.

Lenke til kommentar
Forresten, var en tur på HiFi-kjeden i stad. Lata som jeg skulle ha hjemmekino og butikkmannen tok meg med på guidet tour i sin A/V verden. Masse fine høytalere og koselige lerret. Det var trivelig det :D

Anbefalles!

Jeg henter de nye høyttalerne mine i morgen, samtidig som jeg kjøper takfeste til prosjektoren min. Det blir digg!

Etter det skal jeg bytte til det store rommet. Dævensteikemæher det skal bli digg å se på film med fintuna prosjektor, nye høyttalere(når jeg får spilt dem inn da), nytt rom OG ny PC-pult. Så er det påske og vinterferie i uke 12 og 13. Digge dager fremover! :dribble::w00t::)

Lenke til kommentar
Forresten, var en tur på HiFi-kjeden i stad. Lata som jeg skulle ha hjemmekino og butikkmannen tok meg med på guidet tour i sin A/V verden. Masse fine høytalere og koselige lerret. Det var trivelig det :D

Anbefalles!

Jeg henter de nye høyttalerne mine i morgen, samtidig som jeg kjøper takfeste til prosjektoren min. Det blir digg!

Etter det skal jeg bytte til det store rommet. Dævensteikemæher det skal bli digg å se på film med fintuna prosjektor, nye høyttalere(når jeg får spilt dem inn da), nytt rom OG ny PC-pult. Så er det påske og vinterferie i uke 12 og 13. Digge dager fremover! :dribble::w00t::)

Spille inn er oppskrytt! Vri på med en gang og brenn vekk det teite laget rundt et eller annet element. (Jeg fraskriver meg alt ansvar)

Lenke til kommentar
Frøken Polkadot kan tenke over hva hun poster. Man er ikke rar fordi man ikke har sett en film.

var ikke derfor jeg skreiv det da :ermm:

dessuten var det ikke vondt ment, det burde kenneth vite, vi har gått i samme klasse i snart 2 år...

Jeg er såret :cry:

 

*slå på*

:ohmy: du må ikke gråte da! og du trenger i hvertfall ikke slå! :cry:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...