diversity Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Da er det offisielt.. The matrix online liker ikke meg, og jeg liker ikke det Så så lille gutt, bare kose litt med det.... EDIT: Matrix er nede for en update...kansje derfor? haha.. har ikke fått det ned engang.. cd key opplegget er ikke helt friskt.. (hint: msn samtalen).. jaja.. men kan vel leve uten den Lenke til kommentar
johnj Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 *stikke på rimi* Gode tips til noe digg jeg kan kjøpe? Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 *stikke på rimi* Gode tips til noe digg jeg kan kjøpe? Grandis og cola Lenke til kommentar
svamp Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 *stikke på rimi* Gode tips til noe digg jeg kan kjøpe? Som et alternativ til sluffys forslag: Lacryl eller dent +light-brus, og så ta en joggetur Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Jeg skal levere en stil om IP-telefoni på engelsk på onsdag, og har "skidag" aka. wow-dag i morgen, men jeg skal prøve å gjøre alt i kveld, slik at jeg kan game i hele morgen! Har ikke du WoW dag hver dag? Neh, eller jo, men i dag er det "special occation". Lenke til kommentar
johnj Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Lacryl eller dent +light-brus, og så ta en joggetur Ser ut til at seigmennene går av med seieren. Eller seigdamene, som er vesentlig bedre. All in favor? Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 (endret) jeg har akkurat kjøpt nytt brett... d var skikkelig arti asså! helt forelska i d men men.. hugs hugs imårn skal jeg renne masse å hoppe å ta æssgræb EDIT : slik skjer når man lar maskinen stå pålogget forum.hw.no mens man er borte Endret 7. mars 2005 av b0berg Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 *rekke opp hånda* *spille mer Swat4* Lenke til kommentar
robB Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Nå har jeg nett rettet en dum norskstil. Og nå skal jeg? Gratulerer med nytt brett b0berg! Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Flere som skal se Star Wars i kveld? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 (endret) Flere som skal se Star Wars i kveld? Jeg Jeg er ingen fan, men det er en grei film. Endret 7. mars 2005 av Natrium Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Det er så mange som snakker så mye om disse filmene, jeg har aldri sett en hel en. Så det er vel på tide. Forresten, var en tur på HiFi-kjeden i stad. Lata som jeg skulle ha hjemmekino og butikkmannen tok meg med på guidet tour i sin A/V verden. Masse fine høytalere og koselige lerret. Det var trivelig det Anbefalles! Lenke til kommentar
Solid Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Jeg tror jeg ser den. Kanskje. Lenke til kommentar
Marsmelon Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 (endret) Forresten, var en tur på HiFi-kjeden i stad. Lata som jeg skulle ha hjemmekino og butikkmannen tok meg med på guidet tour i sin A/V verden. Masse fine høytalere og koselige lerret. Det var trivelig det Anbefalles! jeg tror jeg sa det i stad, men for å være på den sikre siden, du er rar kenneth! Endret 7. mars 2005 av Frøken Polkadot Lenke til kommentar
Marsmelon Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 det er ikke vondt ment da morsomt med rare mennesker! Lenke til kommentar
svamp Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Hvilken av Star Wars-filmene er det som går i kveld da? *Auu, jeg har så vondt i hodet mitt* Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Frøken Polkadot kan tenke over hva hun poster. Man er ikke rar fordi man ikke har sett en film. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg