:---{D Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Jeje.. alle tenker kaffe.. jeg tenker cola Yay! Jeg har rimi-cola som kostet 7.50,- Den smakte dritt! Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Dakar. Når jeg hadde arbeidsuke jobbet jeg på et sykehus, trillet døde mennesker ned til fryseboksen o.l. *Grøss* Aldri mer! Setter de virkelig elever på arbeidsuke til å gjøre det der? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Noen som har en ide om hvordan jeg kan få fraktet et snowboard rundt 1 km uten bil? Har ikke lyst å gå med det Buss er en fin ting. Ryggsekk eller pose. Om et ser smart ut kan jo diskuteres men. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Omfg, jeg er blitt hekta på matrix online Lenke til kommentar
diversity Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 (endret) Omfg, jeg er blitt hekta på matrix online and that is? Edit: fant ut: www.thematrixonline.com Endret 7. mars 2005 av bakemesterharepus Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Omfg, jeg er blitt hekta på matrix online Det har ikke kommet ut? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Hva har du prøve om i gym Natrium?treningsteori? Swat 4 er bra, eneste er AIen som steffy nevnte, ellers kan jeg ikke komme på noe galt med det. Vi har prøve om styrke. Skidag på onsdag Kongsberg it is. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Har Matrix Online kommet ut? Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Tilbake fra teh town. Gjett hvem som ikke gidder å dra på trening fordi han skal gjøre all leksen for denne og neste uke NÅ? Jepp, det er meg det. *Swat 4* Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Det værste er å ha prosjekt i økonomi.. Syntes økonomien er relativt lett jeg. Tysk derimot... Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Skidag på onsdag Kongsberg it is. Vi skal til Hafjell vi! Det blir digg! Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Skidag på onsdag Kongsberg it is. Vi skal til Hafjell vi! Det blir digg! Vi skal også til Hafjell. På torsdag. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Jeg skal levere en stil om IP-telefoni på engelsk på onsdag, og har "skidag" aka. wow-dag i morgen, men jeg skal prøve å gjøre alt i kveld, slik at jeg kan game i hele morgen! Har ikke du WoW dag hver dag? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 (endret) Skidag på onsdag Kongsberg it is. Vi skal til Hafjell vi! Det blir digg! Vi skal også til Hafjell. På torsdag. Alle de tiligere 10'ende klassingen har få dra til hafjell (det eier så jævlig), men pga masse økonomisk piss, har ikek skolen råd. Endret 7. mars 2005 av Natrium Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Akuratt spilt Swat4, elsker det. Gleder meg til fullversjon og custom level maker! Da skal jeg trykke stedet fullt av gale mennesker. Håper man kan ha flere enn to lag man har kommandoen over, hadde vært sjefskult. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 idag kom en 70 åring jeg ikkje kjenner her fra bygda å sa at jeg var blitt tynn! :!: Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Kanskje han er beta-tester? Jupp, jeg er beta tester. Og jeg elsker spillet Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Et par folk fra troppen min var avbildet i aftenposten i sammenheng med vinterøvelsen Battle Griffin 05'. Ene duden bor jeg på rommet sammen med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg