SupremeX Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Swat4 er morsomt! Swat 4 tar av. Skal kjøpe det når det når det kommer. Oh, skolen er slutt for i dag, og jammen fikk jeg ikke vite at vi har fremføring I MORGEN i engelsk. OMG!! JEG BECOMES SINT!!! Jaja. Drar til byen. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 SupremeX, vurderer det samme selv, håper de fikser AI! Den er dum. Jeg banger rommet ved siden av og de blir overrasket når jeg stormer rommet de er i liksom. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Matteprøven gikk (tør jeg si det?) kjempebra! Nå skal det bli Swat 4 for alle penga. Btw: kaffe lukter godt, jeg har ikke smakt nok til å uttale meg. Men for en nammelukt <3 Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Matteprøven gikk (tør jeg si det?) kjempebra! Nå skal det bli Swat 4 for alle penga. Btw: kaffe lukter godt, jeg har ikke smakt nok til å uttale meg. Men for en nammelukt <3 Øy! har ikke smakt ordentlig, går ikke du i 2år vg ? Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Kaffe kan bare nytes på en måte, det er med sukkerbiter som man dypper i kaffen og spiser Kaffe Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Omg...kaffe skal nytes SVART og SVART som fan. Jævla pingler, er det dere er! Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 *titte ned på arbeidsplanen* Naturfag. 22 oppgaver Matte. 34oppgaver. Norsk. 2siders atikkel Engelsk. Masse piss Krl. Prosjekt Gym. Prøve. Og alt skal være ferdig om to dager. Jippi! Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Omg...kaffe skal nytes SVART og SVART som fan. Kruttsterk skal den være! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Matteprøven gikk (tør jeg si det?) kjempebra! Nå skal det bli Swat 4 for alle penga. Btw: kaffe lukter godt, jeg har ikke smakt nok til å uttale meg. Men for en nammelukt <3 Øy! har ikke smakt ordentlig, går ikke du i 2år vg ? Har ikke smakt, og jo, jeg går andre året på videregående. Klarer meg uten. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Zyklon, det er ingen andre som drikker kaffe som deg. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Holder på å laste ned demoen av swat4 nå. Håper den er spillbart da. Kaffe var godt før men siden eg ikke kan ha nokk sukker i den nå pga møkka sykdom så er den ikke så godt lenger. Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 (endret) Hva har du prøve om i gym Natrium? treningsteori? Swat 4 er bra, eneste er AIen som steffy nevnte, ellers kan jeg ikke komme på noe galt med det. Endret 7. mars 2005 av b0berg Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 *titte ned på arbeidsplanen*Naturfag. 22 oppgaver Matte. 34oppgaver. Norsk. 2siders atikkel Engelsk. Masse piss Krl. Prosjekt Gym. Prøve. Og alt skal være ferdig om to dager. Jippi! Vel... Jeg har skidag i morgen.. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Jeg skal levere en stil om IP-telefoni på engelsk på onsdag, og har "skidag" aka. wow-dag i morgen, men jeg skal prøve å gjøre alt i kveld, slik at jeg kan game i hele morgen! Lenke til kommentar
Camron Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Det værste er å ha prosjekt i økonomi.. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Jeje.. alle tenker kaffe.. jeg tenker cola Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Blæh! Fikk nettopp vite at vi ikke skal ha skidag før etter påskeferien. Og jeg som hadde gledet meg så. :hmf: *Håpe på at noen tør å ta med seg digitalkamera på skidagen* Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Dakar. Når jeg hadde arbeidsuke jobbet jeg på et sykehus, trillet døde mennesker ned til fryseboksen o.l. *Grøss* Aldri mer! Hahaha! Må ha vært en fantastisk uke? Du følte deg litt utnytta kanskje? Lenke til kommentar
scoot Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Friends.. .. Synd de ikke lager fler episoder Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Noen som har en ide om hvordan jeg kan få fraktet et snowboard rundt 1 km uten bil? Har ikke lyst å gå med det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg