Suppelars2k Skrevet 20. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2003 Da stakk jeg ut for en kjapp joggetur... Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 20. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2003 (endret) Da stakk jeg ut for en kjapp joggetur... Jogg i vei Endret 20. desember 2003 av nikkor Lenke til kommentar
Blod Skrevet 20. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2003 Men noen som har noe fine ideer til hva jeg skal kjøpe til lillesøster. Hun går i 9.klasse, og nei hun får ingen cd'er, vi har nok absolut music/mcmusic osv. Klær er jo umulig å kjøpe, så nå trenger jeg noen ideer her..... Gavekort elns? Lenke til kommentar
zed Skrevet 20. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2003 Nå skal jeg snart ned i skogen og forbrede en slags sammenkomst vi skal ha i skogen seinere idag MIdtvintersblot? Nei det er egentlig "akefest" Men siden det ikke er noe snø skal vi bare grille pølser og drikke gløgg Nå har JEG vært å henta juletreet i skogen våres, gikk 2km opp OG ned er litt sliten. Men det var vel vært det. Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 20. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2003 Gavekort er jo litt kjedelig, men ligger høyt på listen over mulige gaver. Derfor jeg lurer på om noen har noe annet lurt på lager? Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 20. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2003 Et eller annet på kondomeriet Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 20. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2003 (endret) Da stakk jeg ut for en kjapp joggetur... Jogg i vei Done, det er bikkjekaldt btw. Endret 20. desember 2003 av HalTan Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 20. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2003 Da stakk jeg ut for en kjapp joggetur... Jogg i vei Done, det er bikkjekaldt btw. Mm Hvor jogget du henn da ? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 20. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2003 (endret) Du ville vel ikke hvor det er osv. men det var vel 30 minutters jogg i høyt tempo, tenker jeg. Klarer ikke mer når det er så forbanna kaldt. Jo, 60% var oppoverbakke :| Endret 20. desember 2003 av HalTan Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 20. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2003 Et eller annet på kondomeriet Ehh, nei. Snakker om en veslevoksen 9.klassing, Alkohol er teit osv. Tror dessuten ikke det ville blitt særlig populært når pakkene ¨åpnes Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 20. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2003 Da var jeg ferdig med å se Vilmark. Fy ****** og syk film For å ikke snakke om denne tyskeren som var blitt helt gal etter at kona daua... Var en ganske grei film syns jeg jeg må vell skru sammen pcen snart og flytte hjem igjen..må hjem til bursdag Lenke til kommentar
Blod Skrevet 20. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2003 Du ville vel ikke hvor det er osv. men det var vel 30 minutters jogg i høyt tempo, tenker jeg. Klarer ikke mer når det er så forbanna kaldt. Jo, 60% var oppoverbakke :| er ikke kaldt i oslo nåda.. for 2 dager siden måtte jeg jogge i minus 24 Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 20. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2003 En av Ringenes Herre Extended edition filmene! Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 20. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2003 (endret) Da var jeg ferdig med å se Vilmark.Fy ****** og syk film For å ikke snakke om denne tyskeren som var blitt helt gal etter at kona daua... Var en ganske grei film syns jeg jeg må vell skru sammen pcen snart og flytte hjem igjen..må hjem til bursdag Yeap den er syk scary asss Syns den egentlig bare er ekkel jeg... Men visst du har Dvd så har den 2 slutter, enten med han gale damen, eller han"skogsvokteren".... Ehh, nei. Snakker om en veslevoksen 9.klassing, Alkohol er teit osv. Tror dessuten ikke det ville blitt særlig populært når pakkene ¨åpnes Bare glem det du. Kjøp noe fint tøy til han? Bukse elr noe...elr ikke.... God kondis du har da HalTan hihi... BTW: 0 grader i Moss nå. Endret 20. desember 2003 av nikkor Lenke til kommentar
Blod Skrevet 20. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2003 En av Ringenes Herre Extended edition filmene! huh? snakker om? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 20. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2003 (endret) God kondis du har da HalTan hihi... Nei, men "the fro" trenger en body to match it Endret 20. desember 2003 av HalTan Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 20. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2003 Da var jeg ferdig med å se Vilmark.Fy ****** og syk film For å ikke snakke om denne tyskeren som var blitt helt gal etter at kona daua... Var en ganske grei film syns jeg jeg må vell skru sammen pcen snart og flytte hjem igjen..må hjem til bursdag Hvis du vil se noe ekkelt så se Traces of Death. Har en DVD hjemme, og sett den 3 ganger. Det er ekkle saker... kort forklart : Probably the best shock series available, Traces of Death is completely real. This is all real footage of things that made members of the Rotten Staff physically ill. People getting eaten, cadavers getting poked at, cut up, embalmed-- gut wrenchingly disgusting footage that should never be viewed by anyone, ever. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 20. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2003 (endret) Skrivd opp nå Endret 20. desember 2003 av nikkor Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 20. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2003 En av Ringenes Herre Extended edition filmene! huh? snakker om? julegaver Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 20. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2003 DA stakk jeg igjen... blir digg å skate Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg