Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå skal jeg snart ned i skogen og forbrede en slags sammenkomst vi skal ha i skogen seinere idag :woot:

MIdtvintersblot? :ermm:

Nei det er egentlig "akefest" Men siden det ikke er noe snø skal vi bare grille pølser og drikke gløgg :)

 

Nå har JEG vært å henta juletreet i skogen våres, gikk 2km opp OG ned

er litt sliten. Men det var vel vært det. :)

Lenke til kommentar
Da var jeg ferdig med å se Vilmark.

Fy ****** og syk film :cool: For å ikke snakke om denne tyskeren som var blitt helt gal etter at kona daua... Var en ganske grei film syns jeg :)

 

jeg må vell skru sammen pcen snart og flytte hjem igjen..må hjem til bursdag :roll:

Yeap den er syk scary asss :scared:

Syns den egentlig bare er ekkel jeg...

Men visst du har Dvd så har den 2 slutter, enten med han gale damen, eller han"skogsvokteren"....

 

Ehh, nei. Snakker om en veslevoksen 9.klassing, Alkohol er teit osv. Tror dessuten ikke det ville blitt særlig populært når pakkene ¨åpnes

Bare glem det du.

Kjøp noe fint tøy til han?

Bukse elr noe...elr ikke....

 

God kondis du har da HalTan hihi... :p

BTW: 0 grader i Moss nå.

Endret av nikkor
Lenke til kommentar
Da var jeg ferdig med å se Vilmark.

Fy ****** og syk film :cool: For å ikke snakke om denne tyskeren som var blitt helt gal etter at kona daua... Var en ganske grei film syns jeg :)

 

jeg må vell skru sammen pcen snart og flytte hjem igjen..må hjem til bursdag :roll:

Hvis du vil se noe ekkelt så se Traces of Death.

Har en DVD hjemme, og sett den 3 ganger. Det er ekkle saker...

 

kort forklart :

Probably the best shock series available, Traces of Death is completely real. This is all real footage of things that made members of the Rotten Staff physically ill. People getting eaten, cadavers getting poked at, cut up, embalmed-- gut wrenchingly disgusting footage that should never be viewed by anyone, ever.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...