Bandidos-Pelle Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Meg da? Meg da? Meg da? Unnskyld, jeg mente deg også. Nå er du med! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Oh yes, fred, stef and carst: the 1337-kru! Forresten, hva er sannsynligheten for at binomialkoeffisienten = n over r? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 http://www.snabbstart.com/film.asp?download=273 ER så genial den der! ._ Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Jævla cute.pif piss! Skjønner ikke hva som er så halarious med et ass. En som påstod at det var virus og at jeg ikke skulle svare på MSN etterpå.(Spamma han) Så ga han meg link til symantec sin sletteprosedyre. Men jeg hadde jo ikke fått noe virus... Sikkert bare noe konspirasjonstull Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Enkelt nok..IKKE ta imot ting på MSN...ever. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Oh yes, fred, stef and carst: the 1337-kru! Forresten, hva er sannsynligheten for at binomialkoeffisienten = n over r? *danse* *kose på 1337-kru* Lenke til kommentar
johnj Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Med en smule kreativitet og god fantasi, er ikke sannsynligheten for noe alltid 50% uansett antallet mulige utfall? Enten skjer det, ellers skjer det ikke? Du står på en uendelig metallplate. Plutselig er det en annen kvadratisk metallplate med sider på 200 meter ti meter over deg. Du står på det punktet som vil være nøyaktig midt på denne platen når den treffer bakken. Platen begynner å falle med 5 meter pr. sekund. Det er da to muligheter for hva som kan skje: enten knuses du av platen, eller så knuses du ikke av platen. Vil du virkelig si at det er 50% sjanse for at du klarer å løpe 100 meter på to sekunder? Må sove litt på den... Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 http://www.snabbstart.com/film.asp?download=273 ER så genial den der! Haha Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 http://www.snabbstart.com/film.asp?download=273 ER så genial den der! Haha Gikk rundt en hel uke å sang på den der i militæret og plagde vete av folk. Genialt. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Med en smule kreativitet og god fantasi, er ikke sannsynligheten for noe alltid 50% uansett antallet mulige utfall? Enten skjer det, ellers skjer det ikke? Du står på en uendelig metallplate. Plutselig er det en annen kvadratisk metallplate med sider på 200 meter ti meter over deg. Du står på det punktet som vil være nøyaktig midt på denne platen når den treffer bakken. Platen begynner å falle med 5 meter pr. sekund. Det er da to muligheter for hva som kan skje: enten knuses du av platen, eller så knuses du ikke av platen. Vil du virkelig si at det er 50% sjanse for at du klarer å løpe 100 meter på to sekunder? Må sove litt på den... Hvis det er en sannsynlighet for at det kan skje, så vil det enten skje eller så vil det ikke skje. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 ...og plagde vete av folk... Hihi, Skulle du bake? [For de uten fantasi og\eller generell intelekt, sleng på en H foran.] Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Jeg, ja! Vurderer å bake boller denne uken, siden jeg er hjemme uansett. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Hjemmebakte boller har en tendens til å bli for tørre... Pass på det! Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Fredrik: Bak boller, og sleng et par mot Bergen. Så kan jeg og Steffy sloss om dem. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Worklog! :old:, har lagd bolleworklog før. Kenneth, veit. Sluffy, hehe, hadde vært kult. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Fredrik: Bak boller, og sleng et par mot Bergen. Så kan jeg og Steffy sloss om dem. Chick fight! Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Går Futurama på TV2 bare mandag til fredag, eller i helgene også? Skal døgne i natt, og det kan bli litt kjedelig her hvor jeg sitter alene... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Går Futurama på TV2 bare mandag til fredag, eller i helgene også? Skal døgne i natt, og det kan bli litt kjedelig her hvor jeg sitter alene... :wank: problem solved. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg