Heatsink Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 så nå på ilm med engelsk tekst, ble helt gal av [Clear trougth], [chew] osv som kom hele tiden spesielt clears trougth kom minst en gang i minuttet. Lenke til kommentar
phax Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 begynner å bli syk her kjenner jeg.. rar i halsen.. noen tips til motmedisin? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Hell nedpå litt solhatt. Funker fett. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Har alltid lurt på hva Ø.B. står for Kan jeg forslå; Ørnulf Brumle, Øystein Brudd, Øivind Blunck eller Øl og Boller? Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Det står for et fornavn på Ø og et etternavn på B, han har hatt det som kallenavn veldig lenge for de var så mange med samme navnet i klassen på barneskolen.. Ja, jeg lurte også på hva det stod for en gang Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 (endret) Det står for et fornavn på Ø og et etternavn på B, han har hatt det som kallenavn veldig lenge for de var så mange med samme navnet i klassen på barneskolen.. Ja, jeg lurte også på hva det stod for en gang edit: ALLE kaller meg Ø.B. unntaket er vel muttern og fattern. Men innimellom når jeg introduseres som det, så må jeg nevne i en bisetning at det egentlig er Øystein da Endret 6. mars 2005 av Ø.B. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Jaja, da forsvant jeg til Praha. Dere får kose dere her hjemme. Ha det bra nå. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 http://www.snabbstart.com/film.asp?download=273 Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 sørens "cute.pif" !!!!!! Haha, har mottatt den flere ganger. Heldigvis lider jeg ikke av n00b-syndromet, og derfor klikket jeg ikke på linken. Matten går ok, forresten. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Jepp, samme her. I dag har jeg fått: 1. 23 henvendelser om å motta "funny.exe" og gå inn på www.78p.com (eller noe). 2. 15 henvendelser om å gå inn på en link som sluttet med "cute.pif". Selvfølgelig gadd jeg ikke motta. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Selvfølgelig gadd jeg ikke motta. Vi er så forbanna 1337, vi to. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Det finnes så utrolig mange teite mennesker. "this is funny! link", jeez da! Det sier seg selv at det ikke er din gode venn gjennom alle år som har skrevet det. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 (endret) Det beste er at det stod noe som: "OMG! This is a funny link". @Steffy og Fred: Endret 6. mars 2005 av Bandidos Pelle Lenke til kommentar
robB Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Klikket heller ikke på linken! Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 haha hakke fått en msn virus i dag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg