Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, nå har jeg lest til matteprøve i noen timer, og jeg kan fortelle at sannsynligheten for at jeg ender opp som uteligger fordi jeg ikke klarer matte er 98.2%, og sannsynligheten for at matte er noe bitch er 100%. Jo, og at hvis det er flervalgsprøve med 4 muligheter pr spørsmål og 20 spørsmål er det 1/4^20 sjanse for at jeg får 6.

 

Sux.

Lenke til kommentar
hei folkens!

endelig tilbake fra stjørdal, makan til plass det :hrm:

 

men har kost meg jeg!

 

ellers har vel folk hatt en fin helg, eller?

Hmm ka gjorde du der da? Ka var det med stedet siden du :hrm: ?

hei du!

 

var på intrsuktørkurs vett. lærte om idrettsskader,anotomi,fysologi,bevegelighet,lederrollen osv! stede var greit nok da,hadde et nå så j***te råner miljø...de hadde ikke akkurat diskre golfer som kjørte fram og tilbake om natta, men der var det hull i potter og mer til for å holde oss hotellgjester våkne :p

Lenke til kommentar
Vel, nå har jeg lest til matteprøve i noen timer, og jeg kan fortelle at sannsynligheten for at jeg ender opp som uteligger fordi jeg ikke klarer matte er 98.2%, og sannsynligheten for at matte er noe bitch er 100%. Jo, og at hvis det er flervalgsprøve med 4 muligheter pr spørsmål og 20 spørsmål er det 1/4^20 sjanse for at jeg får 6.

 

Sux.

Med en smule kreativitet og god fantasi, er ikke sannsynligheten for noe alltid 50% uansett antallet mulige utfall?

 

Enten skjer det, ellers skjer det ikke? :D

 

EDIT: En liten omformulering

Endret av johnj
Lenke til kommentar
Vel, nå har jeg lest til matteprøve i noen timer, og jeg kan fortelle at sannsynligheten for at jeg ender opp som uteligger fordi jeg ikke klarer matte er 98.2%, og sannsynligheten for at matte er noe bitch er 100%. Jo, og at hvis det er flervalgsprøve med 4 muligheter pr spørsmål og 20 spørsmål er det 1/4^20 sjanse for at jeg får 6.

 

Sux.

Og jeg tror at du om du tar kun matematikk f.eks på ingeniørforkurs eller som privatist, er sannsynligheten 90% for at du får A (beste karakter).

Jeg holdt på å stryke på 1Y på allmenn GK, nå er det helt motsatt :hmm:

Lenke til kommentar
Med en smule kreativitet og god fantasi, er ikke sannsynligheten for noe alltid 50% uansett antallet mulige utfall?

 

Enten skjer det, ellers skjer det ikke?  :D

Du står på en uendelig metallplate. Plutselig er det en annen kvadratisk metallplate med sider på 200 meter ti meter over deg. Du står på det punktet som vil være nøyaktig midt på denne platen når den treffer bakken. Platen begynner å falle med 5 meter pr. sekund. Det er da to muligheter for hva som kan skje: enten knuses du av platen, eller så knuses du ikke av platen. Vil du virkelig si at det er 50% sjanse for at du klarer å løpe 100 meter på to sekunder?

Lenke til kommentar
Hmm... Jeg har matteprøve på onsdag, kan ikke akkurat si at jeg ser fram til den. Men mattekarakterene mine går vel egentlig bare en vei, nedover. Dog har jeg ingenting å klage på, tror jeg skal klare 4'eren. :)

Samme her, sånn ca. alle karakterene mine går til helvete nå.

Ligger på 1/3 av det jeg fikk i fjor i matte og fysikk nå (karakterer til jul). :no:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...