SnowDOG_ Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Gratulere psilo! Blir det noe særlig srufing når du jobber der borte da? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Jeg jobber som piercer, ikke tatovør. Slutter med tatoveringen når jeg flytter over, da de vil ha 110%-arbeid som forlater studioet. Surfing skal gå fint. Jeg kommer til å være såkalt "gulvmann", dvs. person som tar imot folk, hjelper dem med spørsmål, prisoverslag på motiv, selger smykker, tar telefonen og såntno. Skal sitte i resepsjonen mesteparten av tiden, så der kan jeg sitte og godte meg med laptopen min. Snakket med eieren i nesten to og en halv time. Har fått en meget god avtale.. jeg gir ham 20% av totale inntekter + 3k i husleie, og så slipper jeg å tenke på noe som helst annet enn piercing. Strøm, telefon, internett, reklamering, vaktsystem, boss-avgifter, hansker og annet engangsutstyr, steriliseringsposer, destillert vann, papir og "blekkpulver" til kopimaskin, etc.. alt dette slipper jeg å tenke på. I tillegg er det skrekkelig hyggelige mennesker jeg kommer til å jobbe med. De har 6 faste tatovører der, og de er fullbooket minst en uke fremover.. det sier litt om hvor mange som er innom der. Jeg får også et mye større rom å jobbe på, med innebygget vask (endelig). Lyst og fint, med fliser på gulvet og halvveis opp på veggene. Og, planene for fremtiden er flotte. Kjøp av lokale, LCD-skjermer med touch-screen hvor folk kan bla gjennom motiver, både flash og ferdige tatoveringer, fancy-schmancy websider, t-skjorter og klistremerker og alt mulig rart. Det skal bli så innfor%!"#% bra. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Du har ordentlig skutt gullfuglen. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Grattis, virker som du har fått deg en killer-job. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 (endret) psilo din heldigris Endret 6. mars 2005 av TrulZern Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Grattis, virker som du har fått deg en killer-job. Torpedo? Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Grattis med jobb psilocybe, kult når en kan jobbe med noe en liker pluss at det høres ut som du har fått utstyret på stell. Lenke til kommentar
phax Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 blææææhhh,.h,,,. sukkersøtt på tv2.. Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Gratulerer ja.. Hørtes fantastisk ut Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Takker og bukker. Også har jeg kjøpt meg en ny rifle. Halvveis defekt, men til 600kr kan jeg ikke klage. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Greier du å reparere den? Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 (endret) Litt av en deal du har dratt i land, psilo. Det må jeg si! edit: heh, jobben da, ikke rifla. Endret 6. mars 2005 av SupremeX Lenke til kommentar
phax Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 er dette real deal eller nok et av de plastvåpna dine? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 (endret) Billy Bob: Ja, hallo. Dette er enkle greier.. (famous last words) Det er plast, ja. Det er for så vidt det ordentlige våpenet også, men dette skyter plastkuler. Endret 6. mars 2005 av psilocybe Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Ok, lykke til. Du må være en glad mann for tiden. Lenke til kommentar
phax Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Det er plast, ja. Det er for så vidt det ordentlige våpenet også, men dette skyter plastkuler. ja det var det jeg mente ja. så jo forholdsvis ekte ut, på bildet hvertfall. ut å rane 7-11 nå? Lenke til kommentar
scoot Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Wig Wam - In My Dreams!!! Beste så har skjedd i MGP i løpet av min tid som skapning! Jeg vil HA den sangen.. grrr.. Hvor får jeg det albumet.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg