Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg jobber som piercer, ikke tatovør. Slutter med tatoveringen når jeg flytter over, da de vil ha 110%-arbeid som forlater studioet.

 

Surfing skal gå fint. Jeg kommer til å være såkalt "gulvmann", dvs. person som tar imot folk, hjelper dem med spørsmål, prisoverslag på motiv, selger smykker, tar telefonen og såntno. Skal sitte i resepsjonen mesteparten av tiden, så der kan jeg sitte og godte meg med laptopen min.

 

Snakket med eieren i nesten to og en halv time. Har fått en meget god avtale.. jeg gir ham 20% av totale inntekter + 3k i husleie, og så slipper jeg å tenke på noe som helst annet enn piercing. Strøm, telefon, internett, reklamering, vaktsystem, boss-avgifter, hansker og annet engangsutstyr, steriliseringsposer, destillert vann, papir og "blekkpulver" til kopimaskin, etc.. alt dette slipper jeg å tenke på.

 

I tillegg er det skrekkelig hyggelige mennesker jeg kommer til å jobbe med. De har 6 faste tatovører der, og de er fullbooket minst en uke fremover.. det sier litt om hvor mange som er innom der.

 

Jeg får også et mye større rom å jobbe på, med innebygget vask (endelig). Lyst og fint, med fliser på gulvet og halvveis opp på veggene.

 

Og, planene for fremtiden er flotte. Kjøp av lokale, LCD-skjermer med touch-screen hvor folk kan bla gjennom motiver, både flash og ferdige tatoveringer, fancy-schmancy websider, t-skjorter og klistremerker og alt mulig rart. Det skal bli så innfor%!"#% bra. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...