b-real Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 @kd: Som SteffyBoy kan ikke B|real heller være med i Rate My Appendix 2005. Hæ? SteffyBoy har også fjernet blindtarmen. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 SteffyBoy har også fjernet blindtarmen. Aha. Huff, jeg må visst følge med bedre. Lenke til kommentar
Launch Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Wow, fikk faktisk gjort noe fornuftig idag Kjørte bilen til den kokte (3km oppoverbakker) og fyllte på ny kjølevæske. Luftet skikkelig så alle luftlommer fikk bobblet seg bort. I kveld skal jeg belønne megselv med en stor biff med urtesmør, bakt potet, stekt sopp og litt paprika I morgen skal slalombakken prøves, ser veldig frem til det. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 (endret) Nei dæven nå var jeg heldig. har vunnet i underkant av 6 milioner dollar. Bare i dag. Viktig med slike mailer edit: afk Endret 5. mars 2005 av Ø.B. Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Jeg håper at " " betyr at du tøyser.... Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Da var tre kvarters slossing med PC-en ferdig... Jeg vant da jeg fant ut at grunnen til at maskinen ikke ville starte ordentlig var at S-ATA-kabelen hadde falt ut. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 p4 kabelen min har fallt ut mens jeg spillte doom. uff det var skummelt kom akkurat en sånn baby og plutselig svart Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Da var tre kvarters slossing med PC-en ferdig... Jeg vant da jeg fant ut at grunnen til at maskinen ikke ville starte ordentlig var at S-ATA-kabelen hadde falt ut. ... hahaha! :!: Lenke til kommentar
svamp Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 uff det var skummelt kom akkurat en sånn baby og plutselig svart Hørt på fødeavdelingen av faren som sto og så på fødselen. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Vurderer dere å se After The Sunset, ikke gjør det, er ikke verdt det. Stikker hjem og spiser hamburger. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Hahah.. Brødrene dal Takker, hadde glemt det! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Haha, genial slutt på Brødrene Dal! Lenke til kommentar
scoot Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 (endret) Så dårlig, at det blir litt morsomt! WOHO.. MGP! :!: Endret 5. mars 2005 av Sc0oT Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 uff det var skummelt kom akkurat en sånn baby og plutselig svart Hørt på fødeavdelingen av faren som sto og så på fødselen. :!: slutten på brødrene dal; :!: Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Uh, fikk montert den nye Arctic Silenceren min i dag. Idletemps falt fra 60 til 40-45 grader! Jeje, sitter hos en kamerat med laptopen nå, så skal vi se Constantine etterpå. Digg kveld med andre ord! Lenke til kommentar
svamp Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 uff det var skummelt kom akkurat en sånn baby og plutselig svart Hørt på fødeavdelingen av faren som sto og så på fødselen. :!: slutten på brødrene dal; :!: Fikk med meg ett ord av avslutningen til fortelleren i brødrene dal: "neste dyneløftende episode" Lenke til kommentar
scoot Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 :lol: Eid slutt! MGP rox! .. ( hvem slipper jahn teigen på skjermen, de har sikkert FÅTT betalt ) Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 ( hvem slipper jahn teigen på skjermen, de har sikkert FÅTT betalt ) sikkert en hel million!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg