Dahl Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Mmm. Kaffe og brownies. Nam! Nå har jeg endelig fått vite noe mer konkret om Den Nye Jobben. Skal møte "sjefen" i morgen, antageligvis går alt bra. Jeg tror ærlig talt han ikke hadde giddet å stresse hvis jobben ikke var min. Gratulerer så mye! Hva går jobben ut på? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Det samme som før; stikke hull på folk. Forskjellen er at jeg jobber på et annet sted. De har holdt på i rundt 14 år og er temmelig anerkjent i miljøet. De har en svær kundemasse, og gjerne en uke++ ventetid, selv om de er 5 tatovører. Lenke til kommentar
enden Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 ÅSsen er det mulig med ikke et ENESTE lite spyware? Den kommentaren der sier vel egentlig mer om deg og dine vaner enn om oss Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 ÅSsen er det mulig med ikke et ENESTE lite spyware? Den kommentaren der sier vel egentlig mer om deg og dine vaner enn om oss Kunne ikke sagt det bedre selv. Lenke til kommentar
robB Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 (endret) God morgen folks! *Borte* Endret 5. mars 2005 av robB Lenke til kommentar
Akira Kurosawa Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 god morgen jeg er sterkt forkjølet og har feber og snørrer som et helvete mmm kakao og en 20 pakning lucky Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Trodde jeg hadde kommet unna dassvaskingen da jeg dro hjem på perm, men neida.. Lenke til kommentar
Prodigy_ Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 (endret) God morgen! Får vel gå og spise litt jeg da... Endret 5. mars 2005 av Prodigy_ Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Vet dere hva. Det var faktis herlig å måke snøen i dag Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Trodde jeg hadde kommet unna dassvaskingen da jeg dro hjem på perm, men neida.. Hehe, heldige deg! Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Baaah, jeg er SLITEN!! Og nå skal jeg tasse på jobb, bajbaj *vinke* Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 buhu vondt i hodet, er monsterbedriften noe bra? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 buhu vondt i hodet, er monsterbedriften noe bra? Nei. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 buhu vondt i hodet, er monsterbedriften noe bra? Jeg kan garantere deg at du ikke blir bedre av å se den.. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Det samme som før; stikke hull på folk. Forskjellen er at jeg jobber på et annet sted. De har holdt på i rundt 14 år og er temmelig anerkjent i miljøet. De har en svær kundemasse, og gjerne en uke++ ventetid, selv om de er 5 tatovører. Er/var ikke du medeier der du jobber nå da? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Vi er to selvstendig næringsdrivende under samme tak, så vi har ikke noen store investeringer sammen. Han som tatoverer her, har hatt mye mindre å gjøre etter tredjemann flyttet til Trondheim, og med kone, barn, hus- og billån, er ikke dette et særlig fornuftig yrke lengre. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Nå stikker jeg til Solli Bowling! Lei av datamaskinen min. Snakkes! Lenke til kommentar
diversity Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Vi er to selvstendig næringsdrivende under samme tak, så vi har ikke noen store investeringer sammen. Han som tatoverer her, har hatt mye mindre å gjøre etter tredjemann flyttet til Trondheim, og med kone, barn, hus- og billån, er ikke dette et særlig fornuftig yrke lengre. Ok.. men da forstår jeg.. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Det samme som før; stikke hull på folk. Forskjellen er at jeg jobber på et annet sted. De har holdt på i rundt 14 år og er temmelig anerkjent i miljøet. De har en svær kundemasse, og gjerne en uke++ ventetid, selv om de er 5 tatovører. Den vis-a-vi bystasjonen? Den går jeg forbi nesten hver dag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg