vanilla ice Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Da var man kommet hjem igjen etter en hel dags sosiale aktiviteter med gode venner. Var kos. Sosiale sammenkomster er alltid koselige. Har faktisk nettopp kommet hjem fra en selv Lenke til kommentar
slipknot_fan Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 *kjeder meg* noen som har forslag til natteaktiviteter? Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Steike, trøtt som bare pokker nå ass. Var påå en ksikkielig kul fest da. Var en fyr som rota med både dama si og en annen på en gang. Jeg kom bort og sa det var dritkult, og ho ene spurte om jeg violle blii med. Var bra det. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Hehehe. Ohhh episode 18 av lost var nice!! Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Lost er gøy det. Men hver eneste episode lager nye mysterier. Jeg håper for alt i verden at alt blir forklart snart, og at det aldri kommer en sesong til. Lenke til kommentar
Post_Mortem Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Cradle of filth og Moonspell konsert 5/3. Sulten, men er litt bortkastet å lage mat kvart over tre... Det er deilig å bo for seg selv i egen leilighet. Alt blir så fritt liksom... Jeg begynner å bli trøtt. overtrøtt... Jeg ler meg ihjel av Danser 'wink' på msn 7 beta. Musikken er jo bare helt sjanseløs. Gleder meg til mai. Sjefen sponser drikketur på oss over 18 på jobben. 2 netter på Color Fantasy. Weee :!: Lenke til kommentar
cerion Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Bah, kjeder meg, men har røyk og Cola så jeg er reddet. Er ikke alene heller, er hos en kompis og her sitter vi, midt på natten Blablabla. blabla. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 I dag brukte jeg 2 timer på å finne In The Midle of Life med The Real Group, som den eks-narkomane onkelen min ønsket seg til sin bursdag... Stakkars fyr, han har vært sprøytenarkoman i 20 år, og nå går han på metadon. Jaja, jeg må nok se å legge meg! Sov godt da forumslaver. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Da var jeg hjemme fra en kosetur Ja, SnowDOG_ episode 18 var nice.. synd at neste ikek sendes før i midten av april... Lenke til kommentar
Ligaya Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Hnnngh, 3 episoder av engelske The Apprentice + siste episode av amerikanske The Apprentice S3 er sett, var trøtt for 3 timer siden men ikke nå Jeg og de forbaska tv seriene, argh, når skal jeg lære at jeg ikke skal se på tv serier utover natta'n Jaja ...får vel se nye LOST Lenke til kommentar
phax Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 hjemme fra byen. ingen kvinnfolk idag.. tragisk. får bekke meg aleina isenga idag ad. farwell fellow loosers.,f.. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 farwell fellow loosers.,f.. Speak for your self mofo. Tror eg tar vofsen ut nå og tar en røyk så er det sengen, Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 uff Hater sånne dager som begynner med at man ikke kommer inn på internett og må restarte maskina og nappe ut ledninger osv.. vel god morgen *mmm kaffe* Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Mmm. Kaffe og brownies. Nå har jeg endelig fått vite noe mer konkret om Den Nye Jobben. Skal møte "sjefen" i morgen, antageligvis går alt bra. Jeg tror ærlig talt han ikke hadde giddet å stresse hvis jobben ikke var min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg