Dahl Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Misa vil go and legge seg.God natt folkens! Sov godt! Nattinatt! Lenke til kommentar
svamp Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Appendix, blindtarm, right? Hvordan skal noen rangere den? Tja, det må bli noen som husker den det da Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Nå tar jeg meg et par minutters eller timers forumfri, snakkes senere! Lenke til kommentar
svamp Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Prodigy_: Hva skal jeg si, "word", eller "ditto".. Liker ingen av de to ordene. Men legger meg gjør jeg uansett. Jeg har lyst på Nikon D70. Men det er dyrt Lenke til kommentar
N* Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 lurer på hva som hadde skjedd hvis noen hadde stengt denne tråden. antagelig totalt kaos.. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Jeg har lyst på et helikopter Men det er så dyrt Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Fant F-secure noe virus Fredrik? 2 stykker inne i to .rar-filer, ellers clean. Lenke til kommentar
am3k Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 lurer på hva som hadde skjedd hvis noen hadde stengt denne tråden. antagelig totalt kaos.. Skal vi prøve Lenke til kommentar
svamp Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 (endret) lurer på hva som hadde skjedd hvis noen hadde stengt denne tråden. antagelig totalt kaos.. Har tenkt på det samme Har av og til sett det for meg Da kommer nok alle og spammer i webkafeen Det går vel an å ha mareritt om den store, røde hengelåsen som kommer og fester seg rett til venstre for "Siste Ordet 3". (*vente på "been there"-innlegg fra fredrik*) Hadde jo vært en topp spøk, om f.eks enden kom og stengte tråden en dag, for så å åpne den igjen litt etterpå Endret 5. mars 2005 av svamp Lenke til kommentar
am3k Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 (endret) LOL http://pub.tv2.no/nettavisen/skraablikk/article354139.ece Mannen hevdet brystene hennes var steintunge, men retten kom til at de veide ca en kilo hver og var myke og gode. Kan se for meg hvordan dommerene kom frem til den avgjørelsen Endret 5. mars 2005 av am3k Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 jeg har lyst på en atom bombe men det er så dyrt Lenke til kommentar
svamp Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Pøh, helikopter og atombombe er da ingenting mot D70. *Gå og legge seg* Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 lurer på hva som hadde skjedd hvis noen hadde stengt denne tråden. antagelig totalt kaos.. Hadde jeg sett det først hadde jeg laget Siste Ordet 4 med en gang. Lenke til kommentar
Launch Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Skal skifte clutch på bilen i morgen så jeg var ute på en stor tom glatt parkeringsplass, kjørte vist litt hardt, fikk litt koking og det veltet opp røyk fra hele fronten hehe, fant ut det var best å lure seg hjem da... Skulle vært en bedre plass å kjøre noen runder her Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Satan, så ubehagelig øyet skulle bli nå. Tror jeg legger meg. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Hva jobber du som? Jeg jobber på 7-Eleven. Naken mann som deler ut valium til barn nei huff nå må jeg legge meg Jobber han ikke på 7-11? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Da var man kommet hjem igjen etter en hel dags sosiale aktiviteter med gode venner. Var kos. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 har vært hos en kammis og så på han spille WoW.........tipper jeg ble hekta av å _kun_ se på jeg.....*bestilt WoW* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg