Billy Bob Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Vel vel, skal ikke si så mye jeg, kom hjem til tom skittentøyskurv i dag, farmor er i farten! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 unnskyld goophy men du gir meg inntrykk at du bor i en gal familie Jammen det er da ikke noe nytt. Men gal er vel å ta i litt, håpløs passer bedre. Hun brente ihvertfall ikke den fine genseren jeg skal ha med til praha. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Vel vel, skal ikke si så mye jeg, kom hjem til tom skittentøyskurv i dag, farmor er i farten! Men hun skulle vel bare vaske, eller har du bål i hagen nå? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=103064 Dere kjenner vel alle til denne, men ikke alle har lest dagens VG på papir, der fortsettelsen er. Kommandør over Leoparden som kjøtre over de to er Magnus Storsveen, som gikk i klassa mi på barneskolen Haha Det ante meg at det var en Leo som hadde kjørt over den bilen. Dog, hadde håpet at det var CV90 og at det var noen fra storm-esk'ene våre Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Hva skal man hos frisøren når farmor gjør jobben gratis Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Apropos frisøren. Jeg blir faenmeg tvunget til å klippe meg imorgen også. Så, skal jeg farge håret svart eller knall rødt? Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Svart. Når en farger håret knall rødt, synes jeg det blir for åpenlyst at du har et poeng bak det hele.. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Vel vel, skal ikke si så mye jeg, kom hjem til tom skittentøyskurv i dag, farmor er i farten! Men hun skulle vel bare vaske, eller har du bål i hagen nå? Joda, hun holder på å vaske klærne mine nå. Men jeg har aldri spurt om hun kan gjøre det. Seff, ingenting er bedre. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Skal farge håret mitt jeg også, får se åssen det går.. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Apropos frisøren.Jeg blir faenmeg tvunget til å klippe meg imorgen også. Så, skal jeg farge håret svart eller knall rødt? Svart! Rødt er ok så sant det er naturlig farge, men det å farge håret rødt blir for mye. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Jaok, siden alle sier svart så må det vel bli det da (hvis jeg tør og tar meg råd til det). Hadde vært litt skøy med knall rødt hår though. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Nei nei.. "HEY WHATS UP MAN I KINDA BUSTED FOR SOME BAD SHIT CANT HOST HUB.. HOST YOUR HUB SO I CAN JOIN AND TELL YOU WHAT HAPPEND" Får håpe han rakk og slette loggene.. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Jaok, siden alle sier svart så må det vel bli det da (hvis jeg tør og tar meg råd til det).Hadde vært litt skøy med knall rødt hår though. Neh, spar til langt og sååå farger du det svart. Tr00! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Jaja, dere får vite om jeg havner på barnehjem... Lenke til kommentar
Paull Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Det ante meg at det var en Leo som hadde kjørt over den bilen. Dog, hadde håpet at det var CV90 og at det var noen fra storm-esk'ene våre Hehe, søstra mi kjører CV90 oger på øvelsen.. Var litt bekymra før jeg så det var en leo som hadde gjort det. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Uff, kvinnfolk i stridsvogn? Teh fear! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Lukeparkeringen blir et helvete... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg