Nilsen Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Det her kunne lett ha lurt meg en dårlig dag. Lenke til kommentar
Launch Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 *Går og sjekker utstyret* Hihi. Hehehe Tulling (Joda det var der det også) Skal preparere skiene litt, frem med blåselampe, hardvoks og skrape, jepp da har jeg no å gjøre Lenke til kommentar
svamp Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Hehehe Tulling (Joda det var der det også)Skal preparere skiene litt, frem med blåselampe, hardvoks og skrape, jepp da har jeg no å gjøre Huff ja, preparere ski tar fryktelig med tid, har jeg forstått. Kjenner en som reiser på det som er av skirenn, han bruker flere timer for uka på å preparere ski :o Skrape, smelte på, skrape, smelte på, pusse osv.. Lenke til kommentar
Launch Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 (endret) Det er verdt det Ingenting slår god gli og masse fart, Får trimme stålkantene litt også hvis jeg finner en fil, ikke no vits å gjøre noe halvveis hvis man setter i gang... Endret 4. mars 2005 av Launch Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Sukk. Hadde en litt blond berte innom nå nettopp. Hun hadde bare skrevet 1990 under "fødselsdato", så jeg spurte hvilken dato i 90 hun var født. "Nitten nitti" Nei, jøss, sier du det? Jeg trodde det var 1890, jeg. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Præhæ! Du har så mye søte kunder, psilocybe. Blir liksom sånn "dette var da ikke planlagt, eneste jeg skulle si var nittennitti, navlen og piercing". Hihi. Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 (endret) Noen som vet butikker i Alta som selger snowboard? Skal dit i morgen, og tenkte man skulle skaffe seg snowboard psilocybe : må ha vært en smart en.. Endret 4. mars 2005 av b0berg Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=103064 Dere kjenner vel alle til denne, men ikke alle har lest dagens VG på papir, der fortsettelsen er. Kommandør over Leoparden som kjøtre over de to er Magnus Storsveen, som gikk i klassa mi på barneskolen Lenke til kommentar
svamp Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Magnus Storsveen Slaur (om han var "ombord" i alle fall) Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Måtte nettopp kjøpe ny bukse siden mamma hadde tent opp i peisen med 3 av de andre buksene jeg hadde fått. *argh* Hun mente det ikke gikk av å bruke de blant folk. Makan! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Haha! Tenn på noe hun har mye av, duker eller noe. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Da syns jeg du skal få noen måneders fritak for husleie. Er ikke det litt dobbeltmoral, at du må betale for å bo der, men samtidig skal hun bestemme hva du skal gå med? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Jeg synes det er helt på tryne. Hun får sove ute i natt. De buksene som var så fine; "Fuck you, I wear xxxxx". Lenke til kommentar
scoot Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Det her kunne lett ha lurt meg en dårlig dag. .. Så absolutt! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=103064 "De fleste er NATO-land, men i tillegg kommer tre Parntership for Peace-nasjoner" Og uten punktum. Fyttigrisen. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Måtte nettopp kjøpe ny bukse siden mamma hadde tent opp i peisen med 3 av de andre buksene jeg hadde fått. *argh* Hun mente det ikke gikk av å bruke de blant folk. Makan! Din mor tente i peisen med 3 bukser som du har fått? Og dette skjedde fordi hun mente at det ikke gikk an å gå blandt folk med? Og hun synes fremdeles ikke at du skal få gaver..? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Ja, hun er rar. Må vel ringe og si at jeg trenger et par bukser til da. Jaja... Lenke til kommentar
svamp Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Litt komisk også da.. Tenne i peisen med bukser, ser det for meg :!: Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 unnskyld goophy men du gir meg inntrykk at du bor i en gal familie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg