Suppelars2k Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Tro det eller ei, jeg sitter og SYNGER Jeg er ingen mester, dog. Lenke til kommentar
zed Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 OMG Driver å tar ut alt fra rommet mitt for å vaske osv til Jul. Må ta korte irc/forum-pauser da. *tilbake til arbeid* Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Tro det eller ei, jeg sitter og SYNGER Jeg er ingen mester, dog. Hehe Er ingen mester jeg heller, men merklig nok synger jeg mange ganger )) Sitter å nynner på "Bye bye Johnny" ganske ofte Hva skulle vi gjort uten musikken? Musikk er medisinen til alt! Er det kjærlighets sorg, er man syk, er du lei deg osv.... Musikk hjelper Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 yup yup nå skal eg ut og spise og muligens ut på byn. Kos dere folkens. Lenke til kommentar
PT Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 (endret) Skulle forresten ønske at skoleveien jeg syklet på var mye lengre.1. ... 2. Fordi på hjemover veien er det ei jente jeg liker litt som jeg pleier å sykle og prate med... Gid skoleveien var lengre Du kan begynne å gå istedenfor å sykle (skyld på at det er så vanskelig å sykle med så masse klær på) og overtal hun du liker til å gå. Da kan dere gå sammen, noe man bruker lengre tid på enn å sykle. EDIT: Kos deg da snowdog Endret 19. desember 2003 av PT Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Jeg kjeda meg Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Var ute i kulde jeg så! Var å møtte Wabby og bikja hans ute, skulle gi han en CD med noen drivere til lappisen hans =) (snill som jeg er) Min julegave til han i år Lenke til kommentar
zed Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Ferdig nå snart med juleryddinga. *puh2k* Ble jo litt rener her da, og ryddigere. Nå skal jeg dusje NP : Machinae Supremacy - Sidology Episode 3 - Apex Ultima .mp3 .ogg Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 LOL Jeg kjeder meg nå..så jeg gikk inn på #norge og etter 5 minutter hadde jeg 21 folk som spurte etter ting... [21:11:30] <M-tiger> lyst til å spille nøtt eller sannhet? [21:39:17] <vilhadeg> nei. jeg har tatt opp christina aguilera-konsterten jeg. stikker å runker til den nå [21:18:56] <ozzy_rule> asl hei OSV Kjedet meg ja... Skal si folk har lite å finne på, når de driver med nøtt og sannhet på IRC Lenke til kommentar
zed Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Bah er ikke det fett da? NP : Machinae Supremacy - Bouff .mp3 .ogg Lenke til kommentar
sparks Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Back from å danse ddr på ski, heftig greier Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Don't tell anyone Hun liker ikke at jeg viser bilder.. Skal respektere henne.. fy ******!!! nais kjerring! *lagret* Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 http://www.devilweb.org/div/andrea2.gif Hun ligner noe sinnsykt på en venninne av meg. Veldig, veldig søt jente. Har nettopp fått massasje!! Elskeer deet! Lenke til kommentar
zed Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Oooo, av hvem da? NP : Machinae Supermacy - Attack Music .mp3 .ogg Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 (endret) Woiwoi! *danse til grandprixslager* noen som vil danse med meg? Nå har jeg tatt et langt, varmt bad Så nå lukter det sommer og løvskog her eller noe sånnt. jaja, skal visst lage meg webside nå også. Kommer til å ta noen dager. jaja, *sette i gang* Men aller først: *kle på seg* Endret 19. desember 2003 av HalTan Lenke til kommentar
sparks Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 hehe haltan nude er HOT ! Lenke til kommentar
zed Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 (endret) La oss få se ALT HalTan! Yeee babeh! Tenker på førsteutkast osv, lager hjemmeside selv atm. Merk : Når jeg orker/gidder. Edit : Er dette ett spøkelse ? Bildet er tatt ifra dagbladet.no, og er tatt ifra videotape ved Hampton Court slottet. Endret 19. desember 2003 av zed Lenke til kommentar
sparks Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Ah, hører på kongelåt.. Micheal Jackson - They don't care about us(PUNKTUM ZED, JA PUNKTUM). Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Michael Jackson- Somebody is Watching Me Tar helt av! Vel, har nettopp begynt på siden, zed. Så ikke noe sneakpeek enda. Men kan røpe at det blir retrolook, dessuten har jeg på den grønne capsen i dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg