MrLeftfield Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Jeg ble så lei av all brøskive+suppe ("Rett i koppen") greiene HVER DAG, så jeg bestemte meg for å kjøpe meg en pizza idag. Så nå sitter jeg og spiser Pizza Originale "Capricciosa" på kontoret diiiiigg`ish Måtte låne skolekantina for å steke, men anyways, det er #Care Jeg har en Grandis til lunsjen også ;D Lenke til kommentar
Solid Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Nå kom jeg hjem etter en kort skoledag. 6 timer gikk ut av forskjellige grunner Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Jeg er på jobb. Noen bedre? Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 eg er på skolen her er det dritt kjedeligt Lenke til kommentar
am3k Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Jeg sitter hjemme og later meg på forumet Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 (endret) Akkurat stått opp Nå skal jeg ned til senteret å levere ut jobbsøknader, så jeg kommer meg bort fra den j***a butikken jeg jobber i. *host*MAXI*host* Forferdelig dødt her nå Endret 4. mars 2005 av Volcov Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 hehe, dette var jo litt morsomt: http://www.lokitorrent.com/ de hadde tydeligvis servern i feil land ja! OMFG! De tar jo alt og alle... rip lokitorrent Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 sitter heime og venter på at vedén skal komme. slik vi får fyrt opp her i huset. Har 1 favn som skulle våre her for 1 time siden. Komme til å ta helt av å flytte 1 favn ved ned i kjelleren når det snør Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 de hadde tydeligvis servern i feil land ja! OMFG! De tar jo alt og alle... rip lokitorrent Velkommen til forrige måned. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Da var det ikke skole på en stund. Praha neste uke, blir nok koselig der ja. Også fikk jeg mail fra Kei Office idag. De har sendt meg en t-skjorte. Teh 1337. Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Jeg er hjemme fra skolen... Det er morsomt med IKT-elever som tror jeg og min dataklikke er noen dumme csnerd...! Jeg og en venn av meg er de som kan mest om nettverket på skolen. Jeg er admin på pcene, admin på novell, Illusion og alt som tenkes kan! Og ellers var det en kjedelig skoledag... Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Nice, nå mekka B|Real transparent bakgrunn på avataren min. Nå er den ytterst komplett. Skal på hytta straks, og da skal jeg stå på ski. SO LONG SUCKERS. Neida, det blir sikkert kult hjemme også. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Nice, nå mekka B|Real transparent bakgrunn på avataren min. Nå er den ytterst komplett. Neat. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Prøve de nye skia da? Satser på å kjøpe før påsken jeg Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Ski? Noen som er interessert i godt brukte 1080 eller Pocket Rocket ski? (To par knekte, ett par uten stålkanter og ett par med skumlekkasje til salgs). Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Haha! Jeg har fått regning fra UPS for frakt av hovedkortet jeg vant fra Abit. Snasent. 325 kroner må jeg visstnok betale. Jeg må vel telefonere til UPS Norge etterpå. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Jepp....da reiser jeg bort en helg til ISDN'ens verden... Hadebra...! Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Jepp....da reiser jeg bort en helg til ISDN'ens verden... Hadebra...! Dakar deg... Hvorfor gidder man enda å ha ISDN? Det kan da umulig være så mye billigere enn en bilig linje for en 200 lapp? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg