SnowDOG_ Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Tror ikke eg vil.....angrer på at eg nevnte det nå. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Er det han som var "KJEMPE-sur" på deg? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Pleeeeaaase? Hvis ikke legger jeg meg. Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Det var da tungvint...Er da lettere å bruke windows sin rename funksjon. Merk filene, rename første fila, resten får samme navn med "teller" bak (1), (2) osv. det visste jeg faktisk ikke, man lærer mye idag! men ville rename filene mine litt mer avansert. filene var noe slik ca: mr.blablabalba.is.reading.thehitchhickersguidetothegalaxy.book1-01 of 37.mp3 men av en eller annen grunn ville ikke mp3 spillern min sortere de riktig da så jeg ville ha de slik: 01 of 37 - HGTTG_1.mp3 edit: glemte en viss ikke.. Kan jo bruke et program kalt Rename it tror jeg Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 doh, må ut i arbeidsuke på mandag Lenke til kommentar
am3k Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Var ikke alt for mye å bry seg om den da SnowDOG_ Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Hvor skal du jobbe hen da? Aner ikke, noe datagreier. men jeg tror jeg hopper til sengs og leser litt donald pocket Lenke til kommentar
svamp Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Du bør vel egentlig vite hvor du skal jobbe, 3 dager før du begynner Eller får dere ikke bestemme selv? Lenke til kommentar
phax Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Kan jo bruke et program kalt Rename it tror jeg liker ikke og innstallere mer skit en nødvendig på maskinen. er ikke så ofte man renamer noe, og photoshop har jeg alltids innstallert. visst ikke bruker jeg bare den enkle metoden am3k lærte meg her. Lenke til kommentar
robB Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Har norskprøve i morgen, har nesten ikke øvd pga jeg har vært i trekket. Huff, jeg sliter på den prøven der, men nå går jeg og legger meg. God natt! Lenke til kommentar
svamp Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Sanford Sharpie Extra Fine Point Permanent marker. -Marks on most anything. Måtte bare si det, er 3-4 uker siden jeg leste det på en penn Ja, jeg er nok begynt å bli litt trøtt. Har lyst til å legge meg. Men bør lese kjemi til prøve på mandag Lenke til kommentar
phax Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 æææh... den var jo steng jo. kjedelig. Lenke til kommentar
phax Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 hehe, dette var jo litt morsomt: http://www.lokitorrent.com/ de hadde tydeligvis servern i feil land ja! Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Nei, det var da som steike. Først nullrouted.no, så lokitorrent. Jaja, stopper ikke meg. Skriver nå om den globale situasjonen når det gjelder befolkning, jeg. Spennende? Nei. Må levere i morgen. =/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg