Fredrik Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Jeg leser ikke når jeg driter, annet enn på shampoflasker. Pleier ikke sitte så lenge på dass, er ikke det triveligste stedet på jord liksom. Lenke til kommentar
am3k Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Er usikker selv på hvor mange jeg har, noen begynner det da å bli Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Hihi.. eg leste mye Donald Pocket før... ikke så gøy nå lenger... bla. fordi eg har lest alt fra før Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 De hyllene der har jeg og, am3k God natt!. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 (endret) am3k, slik skal det være!! Endret 3. mars 2005 av B|Real Lenke til kommentar
am3k Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Irriterer meg dog utrolig over at de har kommet med nye versioner av ryggbildene. Finner en av de jeg mangler i samlingen så er bildet feil Har kommet mange fin ord da ja. En ting var at de skulle komme ryggbilde på de <100 siden disse ikke hadde noe fra før, men de kommer med ny version på de over 100 som allerede hadde Lenke til kommentar
phax Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Er usikker selv på hvor mange jeg har, noen begynner det da å bli hehe, det rommet der drar nok damene ja..! Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 (endret) Er usikker selv på hvor mange jeg har, noen begynner det da å bli hehe, det rommet der drar nok damene ja..! I spy.. Teddy bear, tools, pocket books Men nå legger jeg meg.. På ekte! Endret 3. mars 2005 av Natrium Lenke til kommentar
am3k Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Er ikke boden en bruker som sjekkested heller da Dessuten har jeg da allerede samboer (noe som også er grunnen til at pocketene er "degradert" til bod plasseringen) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Er ikke boden en bruker som sjekkested heller da Dessuten har jeg da allerede samboer (noe som også er grunnen til at pocketene er "degradert" til bod plasseringen) Man må fire på kravene Lenke til kommentar
phax Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Jeg leser ikke når jeg driter, annet enn på shampoflasker. driter du i dusjen...? Lenke til kommentar
svamp Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 (endret) phax: Har du ikke vært i Skien før? Endret 3. mars 2005 av svamp Lenke til kommentar
robB Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Jeg leser ikke når jeg driter, annet enn på shampoflasker. driter du i dusjen...? Kanskje flaskene står på badekarkanten eller på vaskekanten. Lenke til kommentar
am3k Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Man må fire på kravene Ja dessverre, noen kompromisser må en jo gå med på... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Haha. Nei, men om det står noen i skapet, eller "No more tears" som vi bruker til bikkja. Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Gjett hvem som fikk nytt skjermkort idag? Du! Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Gjett hvem som fikk nytt skjermkort idag? Du? Hvordan kan man si virkemidler på engelsk, i forbindelse med film? (Tenker da på virkemidler som kameraføring og -vinkel, bl.a.) Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 LOL! La nettop merke til at noen hadde opprettet en "hat" tråd om meg. :!: Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Sweet! URL? Jeg har noe jeg må lire av meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg