Dahl Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Når kom du tilbake fra øvelse B|Real? Leser du egetlig SO3? Gidder faen meg ikke å lese flere titalls sider for å finne ut når han skulle vært tilbake/var tilbake, når han er inne på posten allerede... Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Uff da B|Real... Det var trist! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Ahhh var digg med en liten siesta. Sov utrolig dårlig inatt siden det var så pokkers kaldt på rommet. Nå har eg vært nede og hentet sånn derre ovn. Føler meg helt konge nå. *nyte så lenge det varer* Edit: Varte ikke lenge nei. Huff b-real det var trist å høre. Hadde eg vært religiøs hadde eg bedt for dokkor. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Jeg har ikke fått sove før 2 alle nettene i det siste... pga jeg har så kraftig hoste Var hos legen i går og fikk ekko piller av ham. SÅ om kanskje en uke så er hosten vekk Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 "sånn derre ovn" er det et så ukjent objekt da? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 hmm ei venninne påstar det er slik poltergeist i huset hennes. Hører slik dunking hele tida og slik.. Dette skal oppklares. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 "sånn derre ovn" er det et så ukjent objekt da? Stfu! Elektrisk varmeaparat da. Suger i norsk. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Erm...jeg mente levera for fan ikke nyrene...nyrene har man jo to av og kan leve med bare en...det er levera hun har spredning til. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 "sånn derre ovn" er det et så ukjent objekt da? Stfu! Elektrisk varmeaparat da. Suger i norsk. vell, unnskyld da B|Real:trist å høre om moren din!be strong=) Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Nå må eg straffe deg. Anyways: http://www.bt.no/kuriosa/article346720 LOL!! Er det bare eg som sliter med ustabil nett nå?? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 (endret) Har ikke NGT så det kan jeg ikke si noe om egentlig. Endret 3. mars 2005 av B|Real Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Nå må eg straffe deg. Anyways: http://www.bt.no/kuriosa/article346720 LOL!! Er det bare eg som sliter med ustabil nett nå?? straffe meg har ikke noe problemer med nettet jeg Lenke til kommentar
Prodigy_ Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 (endret) Trist å høre B|Real. Endret 3. mars 2005 av Prodigy_ Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Rare greier, har pratet med muttern nå og hun var deppa osv, men jeg ble GLAD av en eller annen grund...humøret mitt steg betraktelig. Livets veier er rare damit Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 @rlz @B|Real hvor gammel er broren din da? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Nå skal jeg fortelle dere ett evetyr. Jørgen har bla. to venner. Den ene er gutt, den andre er jente. En dag ble disse to sammen. Jørgen hadde ikke noe imot det. Men så en dag får gutten det for seg at jeg og jenta er utro, fordi vi snakket om sex. Han fikk jenta til å grine ved å si masse idiotiske ting. Det ender opp med jørgen trøster henne, og da blir gutten enda mer sint. Jeg er Jørgen. Noen som mener han hadde rett til dette? Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 (endret) Ser ikke ut som Jørgen gjør noe galt der nei, faktisk ganske bra gjort. :] EDit: Hils til Jørgen å si at han gjorde det riktige Endret 3. mars 2005 av TheMasteR Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Ser ikke ut som Jørgen gjør noe galt der nei, faktisk ganske bra gjort. :] Enig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg