Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg er ikke avhengig :innocent:

Dagens? :p

---

Jeg spiser mens jeg er på forumet og er av og til på forumet mens jeg spiser.

Har ikke wlan, men har nettopp dratt ledning utenpå huset og til et panel i stua, så jeg kan sitte med laptopen i sofaen :thumbup:

Lenke til kommentar
Jeg er på forumet når jeg spiser, jeg er ikke avhengig :innocent:

Jeg hadde vært på forumet når jeg dreit om jeg hadde hatt laptop med WLAN eller RJ45-uttak på dass. :p

Ikke avhengig?

Antall innlegg: 3102

( 0.08% av alle innleggene i forumet )

Innlegg per dag: 5.5

Lenke til kommentar
Jeg er på forumet når jeg spiser, jeg er ikke avhengig :innocent:

Jeg hadde vært på forumet når jeg dreit om jeg hadde hatt laptop med WLAN eller RJ45-uttak på dass. :p

Ikke avhengig?

Hva har da det med avhengighet å gjøre da?

Sist gang jeg lå en dag på sykehuset jobbet ei i gamleklassen min der. :p

Lå bare og tygget morfin uansett, ikke særlig spennende.

Lenke til kommentar

Og søppeldelen er ikke lagt til.

Søppel 3444 innlegg i dette forumet

( 47% av dette medlemmets innlegg )

:p

Endret av Solid Knight
Lenke til kommentar

Ja folkens, da er det "offisielt".

Jeg tenkte på det da jeg gikk fra bussen hjem at det er sikkert noe å komme hjem til og man fikk fan meg rett også.

Muttern er på sykehuset i tromsø nå og er der for stråling av kreften hun har i skjellettet så kanskje hun kan bli bedre og kan gå ordentlig og ikke som ei 90års gammel dame med hoftebrudd.

Så har de selvsagt funnet ut via blodprøver og stuff at hun har påbegynt leversvikt.

Det måtte komme. Hun hadde en liten spredning dit før ja, men nå ser de på tester at det kommer til å ende i leversvikt...resultatet kan dere vel tenke dere selv..

Det ante meg noe så jævlig at noe slikt kom egentlig, men når man får det bekreftet så er det forsatt jævlig tungt og jeg er så bekymret over brodern og at han finner på noe lurt, for han tar det no jævlig tungt og det holder å gå han på hodet fullstendig.

Min lillebror...vet jeg ikke...har aldri lært meg å kjenne han på den måten..får vel ei vite heller hva han tenker om det.

Fattern...han er knust...han går på nødbluss..

Jeg...

Jeg er her jeg..venter bare på at madammen skal komme hit så man kan ha noen å trøste seg med.

Endret av B|Real
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...