Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Jeg skal på roskilde.

Jeg MÅ se KoRn live. Er en av de målene i livet mitt, å være på en KoRn-konsert.

Så, jah...jeg og dr.Basus drar vel til roskilde til neste år.

Skal på Roskilde neste år jeg og :thumbs:

 

vet du om hvem som kommer neste år?

http://www.roskilde-festival.dk/

 

Fittedag.

Har et par regninger som går ut i løpet av dagen og banken stenger selvsagt kl 1600 når jeg slutter på jobb, så jeg prøvde nettbanken, men der hadde jeg ikke notert ned hvilke sikkerhetskoder som jeg hadde brukt, så den ble selvsagt sperret...så inkasso varsel på meg :(

Og jeg skulle også kjøpe 10GB ekstra, men det blir det ikke noe av.

 

Men, så fikk jeg 120GB i dag :mrgreen:

 

Og så er det arbeid om noen få minutter. Sikkert ikke ferdig før kl 00:00 elns :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
@ HalTan

 

Når jeg husker endel dager tilbake, så kjørte du med 1337 poster over lengere tid. Uvisst av hvilken grunn :p

Men så oppdaget jeg du plutselig hadde 1338 en dag, og etter det har det rullet litt på seg.

 

Så det jeg har gått og lurt på nå er om det var en glipp at du gikk opp til 1338, eller var det bevisst?

 

Dette må jeg ha svar på :wallbash:

Dette?!

Lenke til kommentar
@ HalTan

 

Når jeg husker endel dager tilbake, så kjørte du med 1337 poster over lengere tid. Uvisst av hvilken grunn :p

Men så oppdaget jeg du plutselig hadde 1338 en dag, og etter det har det rullet litt på seg.

 

Så det jeg har gått og lurt på nå er om det var en glipp at du gikk opp til 1338, eller var det bevisst?

 

Dette må jeg ha svar på :wallbash:

aha! Hadde visst oversett den der.

 

Vel, jeg hadde 1337 poster i over en uke, fordi det var så stilig. Så var det en ******* nisse som absolutt skulle skrive om et tema i Tilbakemeldinger, klarte ikke la være å kommentere. Så nå har jeg bare latt ballen rulle.

Lenke til kommentar
Er også på s. 202 :) Er bedre å se babetopic med 40 poster per side :D

:roll: jaja, dere er jo out of sync med oss andre :p

 

Hmmms.. jeg har sett stort fargebilde av dama i sparks' signatur i dag :) så soet hun er :blush:

Vi vil se! Vi vil se! *gjenta mange ganger*

EDIT: Vi fikk se! Vi fikk se! :p

 

EDIT:

Du er klar over at hele SO3 lagrer bildet og putter det i sin personlige sammling babe-pix?

Done :p

Endret av PT
Lenke til kommentar
Da har de seriøse problemer..

Ikke noe gale i å lagre bilder da? :p neida.

 

Anyways....skal vist ut og spise på fin restaurant med venner og pilse etterpå. Hmm eg er jo blakk så da sa han ene kompisen min at eg skulle få julegave nå. :/ kult men det er jo det samme som å bli spandert og det liker eg ikke. Jaja blir jo koselig. Har ikke rene klær da så eg må ta på meg noe boring. :(

Lenke til kommentar

Man kan ikke se på bilder hvordan en dame er da..men heller hvordan de ser ut. Mye bedre å ha en en skikklig dame (da tenker jeg ikke mest på utseende), enn en fin dame som er blåst i hodet om dere skjønner.... Ikke at hun i avataren til sparks er det, men dere kan ikke bedømme hennes personlighet av et bilde..

 

Skulle forresten ønske at skoleveien jeg syklet på var mye lengre.

1. Fordi da kan jeg spinne, sladde osv mye lengre når jeg sykler om morgenen.

2. Fordi på hjemover veien er det ei jente jeg liker litt som jeg pleier å sykle og prate med...

 

Gid skoleveien var lengre :love:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...