Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg lå i en seng med tre ledninger fra brystet, en fancy ting på fingeren, en blodtrykksmåler på armen og en intravenøsting i hånden.

Minner meg om den gangen jeg oppererte halsen... Tok narkose selv, i hånden, våknet like etter at de var ferdige. Skulle egentlig overnatte på sykehuset, men jeg fikk dra hjem siden jeg var så våken og alt det der.

Lenke til kommentar
sykepleierske er bare deeeeeeilige. Var kåt når jeg hadde blindtarmbetennelse og lå der på sykehuset etter operasjonen. Og de bare strømmer inn og spør deg konstant "er det noe du vil eller trenger?". Ligger der og tenker: "yes please. Deg, meg og senga,snuppa;) "

 

Var ett par mindre pene, though. Var en liten "turn off" da :p

Spessielt når den aller nydeligeste som er der en den som vasker dassen der du har kastet opp, bæsjet drit på hele jævla toalettet.

Føler seg sweet da egentlig :wee:

Lenke til kommentar

Har ikke vært der så mye jeg heller egentlig. En kjapp tur når det var 2 virus som krangla inni meg bare.. Da var jeg i form da..

Også en liten tur når jeg ble dytta ned en trapp av en dørvakt..

Ja ikke spør meg hvorfor jeg gikk uten sko den kvelden :D

Lenke til kommentar

Nice one, b-real.

 

Jeg tok stikkpille selv, jeg nektet de kvinnemenneskene der å komme i nærheten av ræva mi. Og jeg kan si såpass at jeg ikke er homo, jeg ble så seriøst svimmel og kvalm av å måtte kjøre noe inn utgangen. Ifølge pleierne ble jeg relativt hvit i ansiktet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...