Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva er det du sier?  :ermm:

Det var da og en løsning på problemet (et eller annet må da ligge til grunn)

Alt virket helt fint med han, ingen sosiale problemer eller noe som jeg har visst om! Eneste jeg har visst er at han har hatt litt hodepine den siste måneden :ermm:

vondt i hodet = intensiv tenking. Han hadde tydelighvis noen få eller mange saker han vurderte og tenkte på/om den "siste" måneden. Det VAR tydelighvis noe som plaget han. Jeg syns ikke at det er rart lenger at folk skyter seg selv eller tar sitt eget liv generelt. Så langt og hardt som de blir pusha ned av sammfunnet.....heh, fy faen, det er egentlig en god del. Det er mye å tenke på egentlig, om du fokuserer på verdensbilde og ser på ting på verdensbasis.

 

Flommbølgen provoserte en depresjon for meg. Da tenkte jeg på følgende:

 

1) Religion. Om "Jesus elsker alle barna på vår jord" og skal egentlig hjelpe oss, hvorfor har han drept 1/3 del av alle døde i flommbølgen som var BARN?...og hvorfor har det i det hele tatt skjedd?

 

2) Barnehandel/missbruk/drap. Tenk på hvor mange barn som blir missbrukt/solgt/drept i DET SEKUNDET DU LESER DETTE INNLEGGET? bare tenk litt....forestill deg en "teller", og du skjønner fort at du greier ikke å fokusere på talla lenger fordi det foregår så fort.

 

3) Pengefokus/trend/mote/"hva-er-kult". Irriterer meg grenseløst at røyking, drekking og festing er blitt en "trend", det samme skjer med puling. Folk puler med hvem som helst nå for tiden, og det er noen få som har moralen sin igjen. Mange røyker fordi de ble pressa til det: enten du trur at det er kult og du vil få status av det, eller, du skaper deg en illusjon at røyk vil virke avslappende og fjerne stress som du går med. Mote er driiiiiitviktig: Du skal gå i merkeklær og virke generelt "kul". Du skal ha penger: Har du ikke penger, kan du bare holde deg hjemme i skammekroken. Uten penger har du ikke råd til drikke/feste,dermed er det ikke gøy lenger. (hint: hva med å finne på noe annet?)

 

4)Damer. Ja,du leste riktig. Damer. Det finnes mange gode, ærlige jenter som er til å stole på. Men etter mitt syn så syns jeg det er blitt for mange av den typen som manipulerer deg for å så bruke deg som de vil, evt drive med "bruk-og-kast" metoden. "Ja, han har jeg pult, han var deilig, nå har han ikke cash lenger, så jeg må finne meg en ny en". Eller, "Fy faen, jeg hater så sinnsykt når gutter ikke viser følelser. Han ditcher jeg, han var kjedelig". Hvorfor? Fordi du ikke gadd å finne ut HVORFOR han ER sånn?

 

5) Generell utvikling på verdensbasis. Hva faen skjer med oss mennesker egentlig? Det meste av tiden går til at vi er opptatte med å opprette monopol, snylte på andre, eller få "profit by any means nessesary". Vi vil ikke ha el-biler fordi de ikke lager wrom-wrom lyd, og er svake/trege så vi kan ikke leke oss i snøen lenger. Og det viktigste av alt, den bruker ikke bensin......jupp, bensin. For da går markedet under, ingen kjøper bensin, ingen kjøper olje, verden går under.....errr...wwwwWHAT? Røyk er værste dop ever med utrolige dårlige bivirkninger på kroppen som skaper avhengighet av nikotin. det er dop og det er skaper avhengighet (NB: ikke vane). Og det selges overalt i verden for ukjent pengebeløp HVER DAG og dreper millioner mennesker HVER DAG. og det er LOVLIG. Mens folk som tar heroinsprøyter blir burra inne eller blir sett ned på og kalt "NARKIS, ASS. FY SKAMM" etc etc. Ikke missforstå meg, jeg mener ikke dop burde vært lovlig, jeg mener at røyk burde vært forbudt for lenge siden.

 

 

Finale:

Tja.....når jeg tenker meg virkelig om og analyserer det som skjer rundt meg hver dag og det som skjer i verden hver dag, og hvordan mennesker har blitt og vært før, har jeg _EGENTLIG_ ikke så veldig lyst å leve blandt dem. Det er en veldig fin grense mellom å gi opp, si "fuck it, fuck you all" og ta skudd i hodet, eller ha evig dype depresjoner nesten konstant. Det skal nesten ingenting før man vipper over til "fuck u all" siden, og bare gir slipp på alt og søker fred. Det er det jeg mangler, fred og ro. Det får du aldrig, fordi sammfunnet skaper stress og problemer ut av ingenting hele tiden, og du er nødt til å leve med det. hvorfor? vel.....når du syns lærern er en kødd, har du muligheten å bare gi faen og gå ut av klasserommet. Når du lever i den verden her.....har du ingen andre muligheter, du kan ikke ignorere det eller "gå ut av klasserommet". Du har ingen veier å gå. Du er fanget.

Men selvmord er ingen utvei egentlig, selv om det ser ut som "The Only Way Out".

Think about it.

Lenke til kommentar

Prøv å ligg der og bare ønske at jeg hadde med meg et våpen så man kunne ha blitt kvitt smertene.

Kom heldigvis en snill lege og ba sykesøsteren om at jeg skulle få noe morfin ting.

DET var saker...god damit. Funket på 3-4 sekunder og jeg var helt borte og alt var bare heeeellllltttt fint :wee:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...