ATi-Radeon Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 nei, sitt å vent til det skjer noe. Det kan _kanskje_ bli gøy Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Bør man løpe som faen ut når brannalarmen går og det står to brannbiler ute? pent Lenke til kommentar
Camron Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Fakta da. Er på besøk hos søsteren min på Bjerke studenthjem eller hva det heter, og brannalarmen går.. Men det var visst falsk alarm..faen.. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Phire is phun! Hawt & najs, get teh marzmallowz!!11 Lenke til kommentar
svamp Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 (endret) Camron: Du bor vel ikke i det huset i Hammerfest? Edit: Fikk svar. Sånn går det når man bruker lang tid Endret 2. mars 2005 av svamp Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Og vips så var man uten blindttarm. fikk blindtarmbetennelse på søndagen og har ligget på sykehus i trøndelag siden da. Skal skrive litt mer senere..senere folks. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Eg har fått streng bedskjed av foreldrene mine at i min bestemors nærver så er eg sterkt ovebevist personlig kristen... Hvorfor det egentlig? Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 (endret) Tildels fordi St.Anger er temmelig forskjellig til det Metallica tidligere har laget. Jeg sier ikke at de skal lage lik musikk som på Kill 'Em All-albumet for resten av livet, men St.Anger blir ganske lik det meste annet nå. Men, hver sin mening. Selvfølgelig, St.Anger er noe annerledes enn de tidligere platene, men synes fortsatt at musikken er kul. Men som du sier, hver sin mening. Tonio: Tenk nøye over det der. Angrer som faen på at jeg konfirmerte meg kirkelig. Ikke at det har så mye å si, men jeg liker ikke at jeg gjorde det. edit: skulle skrive en liten avhandling, men gadd ikke... Endret 2. mars 2005 av SupremeX Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Angrer ikke på at jeg komfirmerte meg jeg, gjorde det vel egentlig ikke for pengene. Er ikke superkristen, men kristen nok til å kunne gjøre det. Og som noen andre sa er det koselig å samle familien osv. Synes det var en fin dag alt i alt jeg. God bedring til b-real! Lenke til kommentar
Solid Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Jeg konfirmerte meg ikke. MEn jeg ville gjort det kristelig. Borgelig ville bare vært å tre en kondom på en grønnsak. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Og vips så var man uten blindttarm.fikk blindtarmbetennelse på søndagen og har ligget på sykehus i trøndelag siden da. Skal skrive litt mer senere..senere folks. Såpass? Kordan blir det da? Slipper du mili? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 det synes jeg er helt greit, er du gammal nok til å jobbe fulltid og bor hjemme så får du som alle bidra med noe Vanskelig å jobbe fulltid mens man går på skolen. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 (endret) Borgelig ville bare vært å tre en kondom på en grønnsak. Forklar? Nei, siden jeg regner meg selv som ateist, så angrer jeg på at jeg konfirmerte meg. Edit: Goophy: Fint å bo hjemme da. Du slipper jo tross alt en del utgifter. Utover det er det vel ikke så mye som taler for å bo hjemme... Endret 2. mars 2005 av SupremeX Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Edit: Goophy: Fint å bo hjemme da. Du slipper jo tross alt en del utgifter. Utover det er det vel ikke så mye som taler for å bo hjemme... Slipper nok ikke mange utgiftene. Men det er nære skolen, det er vel eneste grunn til at jeg fortsatt bor her. Slipper å lage middag stort sett though. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 tar jeg feil om jeg sier du betaler 1000kr mnd? mer eller mindre? Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Forklar hva da Hvorfor ville det å konfirmere seg borgerlig være som å tre en kondom på en grønnsak? Goophy: Tja, noe må du jo spare? Lenke til kommentar
Solid Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Nei nei, ikke hør på fordommene mine. :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg