Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tildels fordi St.Anger er temmelig forskjellig til det Metallica tidligere har laget. Jeg sier ikke at de skal lage lik musikk som på Kill 'Em All-albumet for resten av livet, men St.Anger blir ganske lik det meste annet nå. Men, hver sin mening. ;)

Selvfølgelig, St.Anger er noe annerledes enn de tidligere platene, men synes fortsatt at musikken er kul. Men som du sier, hver sin mening. ;)

Tonio: Tenk nøye over det der. Angrer som faen på at jeg konfirmerte meg kirkelig. Ikke at det har så mye å si, men jeg liker ikke at jeg gjorde det.

edit: skulle skrive en liten avhandling, men gadd ikke...

Endret av SupremeX
Lenke til kommentar

Angrer ikke på at jeg komfirmerte meg jeg, gjorde det vel egentlig ikke for pengene. Er ikke superkristen, men kristen nok til å kunne gjøre det. Og som noen andre sa er det koselig å samle familien osv. Synes det var en fin dag alt i alt jeg. :)

God bedring til b-real!

Lenke til kommentar
Borgelig ville bare vært å tre en kondom på en grønnsak. :dontgetit:

Forklar?

Nei, siden jeg regner meg selv som ateist, så angrer jeg på at jeg konfirmerte meg.

Edit: Goophy: Fint å bo hjemme da. Du slipper jo tross alt en del utgifter. Utover det er det vel ikke så mye som taler for å bo hjemme... :ermm:

Endret av SupremeX
Lenke til kommentar
Edit: Goophy: Fint å bo hjemme da. Du slipper jo tross alt en del utgifter. Utover det er det vel ikke så mye som taler for å bo hjemme... :ermm:

Slipper nok ikke mange utgiftene.

Men det er nære skolen, det er vel eneste grunn til at jeg fortsatt bor her.

Slipper å lage middag stort sett though.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...