Suppelars2k Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Hmmms, opprette egen telletråd for karakterer? Jaja, fikk kortet i dag jeg også. Er sånn passelig fornøyd, egentlig. Noen karakterer jeg VEt kommer til å stige til sommern da, så det er ok det Hmms, nå koser jeg meg med kornmo, rugsprø og cola =p Nvoetfiv se å kom deg til ****** på msn! Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 (endret) Det er joh bare 3 stk nå som har lagt ut karakterene da.... Skal dere henn i juleferien da? Jeg skal til København tror jeg...til pappa og feire jul der...skøy det Edit: Drikker cola... Endret 19. desember 2003 av nikkor Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Det er joh bare 3 stk nå som har lagt ut karakterene da....Skal dere henn i juleferien da? Jeg skal til København tror jeg...til pappa og ferie jul der...skøy det Joda, men jeg føler trenden komme elns Skal være hjemme i jula jeg, blir digg. Jobbe med websajten, trene litt, fikkle med eventuelle julegaver, osv Lenke til kommentar
sparks Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 er faens støl.. pumpa HARDT igår kveld.. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Det er joh bare 3 stk nå som har lagt ut karakterene da....Skal dere henn i juleferien da? Jeg skal til København tror jeg...til pappa og ferie jul der...skøy det Joda, men jeg føler trenden komme elns Skal være hjemme i jula jeg, blir digg. Jobbe med websajten, trene litt, fikkle med eventuelle julegaver, osv Digg det og =) Men trenger og komme litt ut av "hulen" min... Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 er faens støl.. pumpa HARDT igår kveld.. "tøye ut" er kansje noe ukjent noe for deg Lenke til kommentar
sparks Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Heh, jeg gjorde jo det litt ta, tok av vektene og strekte litt og slikt.. Men er fortsatt litt støl i underarmen.. yeye, det blir muskler om non måneder Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Vi er på et farlig side tall nå - 404 Å gid itbutikken kunne vært seriøse! Nå er jeg dritt lei av å vente på disken min, sendte den inn den 28. November... de har liksom ikke mottat noe sier de... Ringte de istad også, skjønte ikke en dritt hva hu danske kjerringa sa, og hu skjønte ikke meg... så jeg bare la på Lenke til kommentar
CFD Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Jeg er på 202 jeg Liker og ha 40poster pr side.. Litt vanskelig og linke når andre skal lese det noen ganger ,men det duger somregel.. Nå har jeg spisepause og ser på alle viftene jeg skal ta med hjem idag Får vell spørre etter og kjøpe noen fanmates og. (Lette litt på lageret ,men jeg fant ikke noe) Fant et Intel server HK da.. Kostet vell 16.000kr elns.. Og det stod det extreme value på elns.. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Er også på s. 202 Er bedre å se babetopic med 40 poster per side Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Er også på s. 202 Er bedre å se babetopic med 40 poster per side jaja, dere er jo out of sync med oss andre Hmmms.. jeg har sett stort fargebilde av dama i sparks' signatur i dag så soet hun er Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Er også på s. 202 Er bedre å se babetopic med 40 poster per side Knakende godt argument for å skifte til 40 poster per sida CFD: masse fint du finner på arbeidsplassen din da Lenke til kommentar
sparks Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Er også på s. 202 Er bedre å se babetopic med 40 poster per side Knakende godt argument for å skifte til 40 poster per sida CFD: masse fint du finner på arbeidsplassen din da Dah, babetopicen var god, men altfor mye plastikk og pr0n bilder nu.. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 ah, da var skole-gudstjenesten over og ferien påbegynt Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 jepp, da var det avgårde til en kamerat, og fest i kveld Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 jepp, da var det avgårde til en kamerat, og fest i kveld *se for seg flodhest shake ass'en til Thong Song* Lenke til kommentar
zed Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Jeg er også på side 202, så det er DERE som er out of sync! Lenke til kommentar
Term Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Er også på s. 202 Er bedre å se babetopic med 40 poster per side jaja, dere er jo out of sync med oss andre Hmmms.. jeg har sett stort fargebilde av dama i sparks' signatur i dag så soet hun er Jeg vil også se! Kom igjen da... Anyways har sovet 3 timer og stått opp nå siden jeg skal starte å drikke om nøyaktig 1.5 timer. Jobb fest kan bli gøy. Skal drikke meg full å ubrukelig Lenke til kommentar
CFD Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Killer de Lebay sier: er du ferdig på jobb nå? Killer de Lebay sier: hjemme? Christian (CFD) spiser lunch sier: jobben ja Christian (CFD) spiser lunch sier: Tar kanskje 5toget hjem Christian (CFD) spiser lunch sier: vet ikke helty Christian (CFD) spiser lunch sier: skal spørre monica Killer de Lebay sier: mkay. så blir det linking? Christian (CFD) spiser lunch sier: eller drar nok hjem.. Christian (CFD) spiser lunch sier: må henyte filservenr der Killer de Lebay sier: ojess Killer de Lebay sier: det går en buss 18.21 den kan jeg sikkert ta Christian (CFD) spiser lunch sier: sorry for igår.. Monica var viktigere hvis du skljønner hva jeg mener Killer de Lebay sier: jepp. det er helt i orden! Christian (CFD) spiser lunch sier: henne har fordeler.. det har ikke du : Killer de Lebay sier: hehe Killer de Lebay sier: jeg har en større fordel... Christian (CFD) spiser lunch sier: LOL Killer de Lebay sier: den mangler hun. og det er vel en fordel, siden du alt har en allen fordel ps: JEG STÅR OG SKRIVER OG TASTARUET STÅR 1METER IFRA MEG.. DA ER IKKE RETTSKRIVING SÅ VIKTIG Lenke til kommentar
zed Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Haha, liten fordel. *høhø beavis-latter* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg