Camron Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Ok N. Sikkert derfor de kjørte forbi meg i 100 med sirener.. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Hva gjør "røykdykkere" egentlig? Dykker etter røkelaks.... Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Ville nok ikke konfirmert meg idag tror jeg.. Konfirmerte meg 50% for pengene og 50% for at familien skulle samles. Familien bor litt spredt rundt om i landet, og mange av dem ser jeg ikke mer en 1 gang i året. En annen ting er at fattern døde 1 mnd etter at jeg ble konfirmert, så da fikk på en måte resten av slekta tatt farvel med han På en måte Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 og da bodde du til dine foreldre? ossn ble det gjort? Jeg? Jeg bor fortsatt hos foreldrene mine. Har eget rom + bad i kjelleren. Betaler en viss sum pr. måned for kost+losji. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Jeg gadd ikke konfirmere meg da tida var inne.. Så ikke helt poenget med det.. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Går til konfirmant lære dette året jeg.. Kun i respekt av mine besteforeldre, og at jeg får penger!! Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Nekter å tro at alle ungdommer tenker kun på pengene. At det ligger i bakhodet deres når de gjør det valget, er en annen sak. Nemmlig, press fra familie og "tradisjoner" er et stikkord her. Eg har fått streng bedskjed av foreldrene mine at i min bestemors nærver så er eg sterkt ovebevist personlig kristen... Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 og da bodde du til dine foreldre? ossn ble det gjort? Jeg? Jeg bor fortsatt hos foreldrene mine. Har eget rom + bad i kjelleren. Betaler en viss sum pr. måned for kost+losji. unnskyld at jeg spør, men betaler du mye? ossn er inntekten? Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Når er det Lost begynner igjen? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 unnskyld at jeg spør, men betaler du mye? ossn er inntekten? Jeg betaler altfor mye og jobber altfor lite. Er lite poeng i å legge ut summer her. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 ATi-Radeon: Skriv "åssen" i det minste, da, siden du åpenbart ikke er så glad i "hvordan". Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 unnskyld at jeg spør, men betaler du mye? ossn er inntekten? Jeg betaler altfor mye og jobber altfor lite. Er lite poeng i å legge ut summer her. syns det er litt 'sleipt' av foreldre at de skal ta betalt at sønnen deres skal bo hjemme Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 unnskyld at jeg spør, men betaler du mye? ossn er inntekten? Jeg betaler altfor mye og jobber altfor lite. Er lite poeng i å legge ut summer her. syns det er litt 'sleipt' av foreldre at de skal ta betalt at sønnen deres skal bo hjemme det synes jeg er helt greit, er du gammal nok til å jobbe fulltid og bor hjemme så får du som alle bidra med noe Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 men siden han var 16år da Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 hvis han har jobbet siden han var 16 så... Lenke til kommentar
svamp Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 det synes jeg er helt greit, er du gammal nok til å jobbe fulltid og bor hjemme så får du som alle bidra med noe Man kan ikke jobbe fulltid når man går på videregående skole. Er enig i at man bør bidra med noe, men penger - det hadde ikke skjedd her i alle fall. Å ta ansvar i huset er noe annet. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Bør man løpe som faen ut når brannalarmen går og det står to brannbiler ute? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg