Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ville nok ikke konfirmert meg idag tror jeg..

Konfirmerte meg 50% for pengene og 50% for at familien skulle samles. Familien bor litt spredt rundt om i landet, og mange av dem ser jeg ikke mer en 1 gang i året. En annen ting er at fattern døde 1 mnd etter at jeg ble konfirmert, så da fikk på en måte resten av slekta tatt farvel med han :) På en måte

Lenke til kommentar
Nekter å tro at alle ungdommer tenker kun på pengene. At det ligger i bakhodet deres når de gjør det valget, er en annen sak.

Nemmlig, press fra familie og "tradisjoner" er et stikkord her. Eg har fått streng bedskjed av foreldrene mine at i min bestemors nærver så er eg sterkt ovebevist personlig kristen...

Lenke til kommentar
unnskyld at jeg spør, men betaler du mye? ossn er inntekten?

Jeg betaler altfor mye og jobber altfor lite.

Er lite poeng i å legge ut summer her. :)

syns det er litt 'sleipt' av foreldre at de skal ta betalt at sønnen deres skal bo hjemme

det synes jeg er helt greit, er du gammal nok til å jobbe fulltid og bor hjemme så får du som alle bidra med noe

Lenke til kommentar
det synes jeg er helt greit, er du gammal nok til å jobbe fulltid og bor hjemme så får du som alle bidra med noe

Man kan ikke jobbe fulltid når man går på videregående skole.

Er enig i at man bør bidra med noe, men penger - det hadde ikke skjedd her i alle fall. Å ta ansvar i huset er noe annet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...