Goophy Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Det er vel det 90% av alle som komfirmerer seg gjør det for. Er nok heller 99%. Temmlig idiotisk imo. Godta at man er gal/idiot for en liten sum penger? Not exactly my cup of tea... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Eg gjorde det pga penger og har aldri angret på det. Man er bare drittunge engang i livet. Ikket det at eg fikk noe særlig da. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Tonio: Du er iallfall ærlig. Hvorfor skulle jeg ikke vært det? Ser ikke den store vitsen med å ikke være ærlig når det gjelder slike ting OG det er på nettet. Er ingen jeg kjenner som er her nok til at jeg blir redd. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Det er vel det 90% av alle som komfirmerer seg gjør det for. Er nok heller 99%. Temmlig idiotisk imo. Godta at man er gal/idiot for en liten sum penger? Not exactly my cup of tea... 99% var nå litt krast. Nekter å tro at alle ungdommer tenker kun på pengene. At det ligger i bakhodet deres når de gjør det valget, er en annen sak. Lenke til kommentar
Marsmelon Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 konfirmerte meg dels for pengene og dels fordi jeg synes det virket gøy. konfirmerte meg borgelig da, det var kjempegøy, vi bakte kake og sånt siste kursdagen Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Tonio: Du er iallfall ærlig. Hvorfor skulle jeg ikke vært det? Ser ikke den store vitsen med å ikke være ærlig når det gjelder slike ting OG det er på nettet. Er ingen jeg kjenner som er her nok til at jeg blir redd. Fordi mange har unnskyldninger for hvorfor de konfirmerer seg kristelig. "Bestemor vil det", "Mine foreldre vil det", "Alle de andre gjør det". Har en oppegående nok foreldre, vil jeg påstå at de skjønner om en velger annerledes. Ikke alle som sier: Jeg konfer meg i kirken, for da får jeg mye mer penger om jeg ikke hadde gjort det. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Ikke vet jeg. Vet bare at jeg ikke hadde fått noe penger om jeg hadde konfirmert meg uansett, så det var ikke vanskelige valget for meg. Synes det er rart hvor mye gaver osv. folk får nå for tiden, det gjelder både bursdager, jul, konfirmasjon osv. Vel, vel, kanskje jeg bare er misunnelig... Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 (endret) ehJA just kidding Endret 2. mars 2005 av ATi-Radeon Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Ikke vet jeg.Vet bare at jeg ikke hadde fått noe penger om jeg hadde konfirmert meg uansett, så det var ikke vanskelige valget for meg. Synes det er rart hvor mye gaver osv. folk får nå for tiden, det gjelder både bursdager, jul, konfirmasjon osv. Vel, vel, kanskje jeg bare er misunnelig... Du har altså ikke konfirmert deg? Why? Og hvorfor hadde ikke du fått penger i så tilfelle? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 (endret) Du har altså ikke konfirmert deg? Why? Og hvorfor hadde ikke du fått penger i så tilfelle? Jeg konfirmerte meg ikke av den enkle grunn at jeg ikke tror på noenting kristemdommen har å tilby i konfirmasjonssammenheng. (I sånn ca. alle andre sammenhenger også). Heller ville jeg ikke være med på opplegget som man må gjennom før borgerlig konfirmasjon, synes det hele virker ganske tåpelig. Ikke ser jeg på meg selv som en humanetist heller. (Er det ikke humanetisk forbund som har det der?). Foreldrene mine tror ikke det er noe særlig lurt å la barna sine få altfor mye. Derfor er det smått med penger å hente i en slik sammenheng. Jeg måtte betale husleie fra jeg var 16, det sier vel litt? Edit: La til noe. Endret 2. mars 2005 av Goophy Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 (endret) Jeg konfirmerte meg ikke av den enkle grunn at jeg ikke tror på noenting kristemdommen har å tilby i konfirmasjonssammenheng. (I sånn ca. alle andre sammenhenger også).Heller ville jeg ikke være med på opplegget som man må gjennom før borgerlig konfirmasjon, synes det hele virker ganske tåpelig. Ikke ser jeg på meg selv som en humanetist heller. (Er det ikke humanetisk forbund som har det der?). Foreldrene mine tror ikke det er noe særlig lurt å la barna sine få altfor mye. Derfor er det smått med penger å hente i en slik sammenheng. Jeg måtte betale husleie fra jeg var 16, det sier vel litt? Edit: La til noe. Jo, det er Humanetisk Forbund som har borgerlig konf. Skulle ønske jeg tenkte slik som deg når jeg var 15 år. Er sånn delvis enig med "gaveteorien", men synes det er spesielt med husleie fra en alder av 16. Min tante og onkel tok fra ungene var 18, men allikevel. Edit: Vel, tid for kanonballtrening! Heia Norges Kanonballforbund! Endret 2. mars 2005 av Billy Bob Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 og da bodde du til dine foreldre? ossn ble det gjort? Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Eg gjorde det pga penger og har aldri angret på det. Man er bare drittunge engang i livet. Nå fikk jeg motet opp igjen. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Jeg konfimerte meg fordi jeg er kristen, og det var det naturlige å gjøre. Angrer ikke 3 år senere. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Noen som vet hvor fredrik har tatt veien? Lenke til kommentar
Camron Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Hva gjør "røykdykkere" egentlig? Lenke til kommentar
svamp Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Noen som vet hvor fredrik har tatt veien? Han er på sykehus og har tatt øyeoperasjon. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Heller ville jeg ikke være med på opplegget som man må gjennom før borgerlig konfirmasjon, synes det hele virker ganske tåpelig. Ikke ser jeg på meg selv som en humanetist heller. (Er det ikke humanetisk forbund som har det der?). Er humaneisk forbund ja. Men er enig i at borgerlig i hverfall er teit. da er det så absolutt bare for pengene! Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Noen som vet hvor fredrik har tatt veien? Han er på sykehus og har tatt øyeoperasjon. Det var det. Camron@ brannmenn Lenke til kommentar
Pels Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Hva gjør "røykdykkere" egentlig? Når det er brann og masse røyk kommer røykdykkerne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg