Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Edit: Jaja, må til kirken nå. Hadet alle sammen! :)

:ohmy: Skal du tenne på den?

Heh, nei. Konfirmerer meg kirklig, tradisjoner må holdes.

satanist med forkjærlighet for Harry Potter. Tøffen

Tøffere enn toget jeg ja...

Var "satanist" (Er ikke dette en religion? Jeg er kristen...) før jeg ble hekta på HP.

Lenke til kommentar
St.Anger er en veldig bra plate. Skjønner ikke hva folk whiner om... Jeg liker den iallefall... :yes:

Tildels fordi St.Anger er temmelig forskjellig til det Metallica tidligere har laget. Jeg sier ikke at de skal lage lik musikk som på Kill 'Em All-albumet for resten av livet, men St.Anger blir ganske lik det meste annet nå. Men, hver sin mening. ;)

Lenke til kommentar

Konfirmerer du deg kirkelig fordi det er tradisjon?

Ja, ikke bare derfor. Vet om noen som ikke hadde gitt penger til meg hvis jeg tok borglig, og penger trenger man for å kunne kjøpe nok deler til ny data.

Lenke til kommentar

Konfirmerer du deg kirkelig fordi det er tradisjon?

Ja, ikke bare derfor. Vet om noen som ikke hadde gitt penger til meg hvis jeg tok borglig, og penger trenger man for å kunne kjøpe nok deler til ny data.

Ok, du konfirmerer deg kristelig pga tradisjon og penger mao?

Lenke til kommentar

Du er en tragisk person.

Konfirmere seg for pengene faktisk.

Det er vel det 90% av alle som komfirmerer seg gjør det for. :shrug:

Lenke til kommentar
Det er vel det 90% av alle som komfirmerer seg gjør det for. :shrug:

Dessverre. Hvis en teller hvor mange som konfirmerer seg pga det opprinnelig budskapet bak konfirmasjon, holder det med en hånd.

Jeg angrer virkelig på at jeg konfirmerte meg.

Tonio: Du er iallfall ærlig.

Lenke til kommentar

Du er en tragisk person.

Konfirmere seg for pengene faktisk.

Er vel det alle gjør...

Skal selv inrømme at eg konfirmerte meg pga press(fra famile og sånt), hadde egentlig ikke lyst men siden eg fikk betalt for det så var det greit... :shrug:

Uansett, eg var ung... ville ikke tatt samme valg idag.

og btw. Ikke gidd å bare slenge ut slik at folk er tragiske personer, det er heller lite konstruktivt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...