Goophy Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Noen som vet hva de bruker av penger i Tsjekkia om dagen? Er det fortsatt CZK eller har det gått over til EUR? Lenke til kommentar
Solid Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Hvor høyt oppe i skolesystemet er du når man skriver 30 siders særemnet. I 8. skrev jeg om solsystemet. 50 sider. Du er vel en knupp da. Eller glad i solsystemer Nerd Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 satanist med forkjærlighet for Harry Potter. Tøffen Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Ehhh.. en fyr jeg har slettet på MSN for et år siden skrev og sendte dette: *skal vi se, "blokker"* De vet ikke selv at de sender det Virus er tiltider noe dritt. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Oh, fant nettopp ut at Metallica er like kult som før. Just gotta luuw it Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Noen som vet hva de bruker av penger i Tsjekkia om dagen?Er det fortsatt CZK eller har det gått over til EUR? Fortsatt CZK. 1 Krone = 3,61 CZK Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Var det jeg tenkte meg. De idiotiske inkompetente lærerene har visst fått det for seg at det kun går i Euro. Får si hva jeg mener om det imorgen. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Hmm, jeg tror jeg kan glemme en eventuel tysk-eksamen. Det eneste jeg og en kamerat har gjort i tysktimene hittil i år er å forsøke å lære oss polsk. Det er omtrent like vanskelig og enda mer uforståelig. Har hittil lært meg å si god dag, hvordan går det/hva skjer, Hadet bra/på gjensyn, samt et par meget enkle, superteite setninger og spørsmål. Polsk er gøy, særlig når jeg går i klasse med en jente fra polen, som synes det er kult at vi prøver, og hjelper oss med uttale Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Oh, fant nettopp ut at Metallica er like kult som før. Just gotta luuw it Enig i det! Sett Some Kind Of Monster? Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Ikke enda. Jeg og en kompis vurderer og se den til helgen da. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Fint Tykkjer det er ein veldig bra dokumentar, får eit heilt nytt syn på Metallica. Dokumentaren gav meg forresten dilla på St. Anger-albumet. Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 da var jeg tilbake ønsk meg velkommen Lenke til kommentar
svamp Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 *Gå mot strømmen* Velkommen, SovietPig. Er du en av de enden forbarmet seg over og befridde fra forumet? Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 *Gå mot strømmen*Velkommen, SovietPig. Er du en av de enden forbarmet seg over og befridde fra forumet? var nok det ja Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 da var jeg tilbake ønsk meg velkommen Nei og nei... Nå var det plutselig ikke så gøy og stå opp Lenke til kommentar
svamp Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Er aldri gøy å stå opp etter kl 18 Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Tja...du har vel kansje et point der... Jeg er trøtt som en mønkey Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg