Billy Bob Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Dusjer hver morgen jeg. En skjelden gang etter trening også, men det er unormalt. Hva trener du? Og når på dagen? Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 dusjer etter trening. Hvis ikke om morgenen. Takler ikke å dusje om kvelden så håret står til alle kanter om morgenen Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 dusjer etter trening. Hvis ikke om morgenen. Takler ikke å dusje om kvelden så håret står til alle kanter om morgenen Det er jo halve sjarmen! Ingenting er som å ligge seg nydusjet. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 dusjer etter trening. Hvis ikke om morgenen. Takler ikke å dusje om kvelden så håret står til alle kanter om morgenen Liker ikke det jeg heller. Og puten blir våt og alt slikt. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Liker ikke det jeg heller. Og puten blir våt og alt slikt. Det er meningen at du skal tørke deg med et håndkle før du legger deg. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Skjer uansett ikke noe ille om man trykker ja! Ikke at det er noe stygt i ficene jeg har lest på DA (Eller FA) til nå, men men... Er kanskje jeg som er blitt vant med slikt etter min søster... Du er for ung til å trykke på den linken. Takk for informasjonen! Kommet hjem fra Oslo nå, vandret litt rundt etter å ha vært med på det spørregreiene i stortinget. Deilig å komme hjem (Og få vite at det ikke er lenge til man må dra til kirka...) Mamma og pappa flippa ut da de så hva jeg kjøpte. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Liker ikke det jeg heller. Og puten blir våt og alt slikt. Det er meningen at du skal tørke deg med et håndkle før du legger deg. Men hvis man har litt langt hår, som tar en stund å tørke da? Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 (endret) Dusjer hver morgen jeg. En skjelden gang etter trening også, men det er unormalt. Hva trener du? Og når på dagen? Trener på "the gym". Jeg kjører et allsidig program, så det er vanskelig å kalle det noe annet enn trening. Kommer vanligvis hjem mellom 6 og 8 på kvelden. Endret 2. mars 2005 av SupremeX Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Liker ikke det jeg heller. Og puten blir våt og alt slikt. Det er meningen at du skal tørke deg med et håndkle før du legger deg. Men hvis man har litt langt hår, som tar en stund å tørke da? Hårføner? Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Dusjer på kvelden (2000 ca) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Kan du si "nam, grandi og cola"? Ja, selvfølgelig har jeg M's etterpå. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Ehhh.. en fyr jeg har slettet på MSN for et år siden skrev og sendte dette: *skal vi se, "blokker"* Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Mamma og pappa flippa ut da de så hva jeg kjøpte. Diger dildo på hypersex kanskje? Eller en genser til 1000kr? :!: Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Mamma og pappa flippa ut da de så hva jeg kjøpte. Diger dildo på hypersex kanskje? Eller en genser til 1000kr? :!: My guess: En russer hun fant i skippergata. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Mamma og pappa flippa ut da de så hva jeg kjøpte. Diger dildo på hypersex kanskje? Eller en genser til 1000kr? :!: Nei, JK Rowlings samlede verker, til opptenning på kalde dager. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 (endret) Mamma og pappa flippa ut da de så hva jeg kjøpte. Diger dildo på hypersex kanskje? Eller en genser til 1000kr? :!: Eller naglearmbånd, kors med dødningshoder, kjærlighet formet som kuk, ape med det og sånne ting... Vel selv hva du tror jeg har råd til. @Svamp: Hahaha! *Tørr latter* jeg er ikke slik jeg, tenk. Endret 2. mars 2005 av Tonio Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 (endret) Ehm... Jada, har jo ikke vært det før! I syvende og åttende gikk jeg bare med svart neglelakk, øyenskygge og svarte klær for å ligne på bertene. Selvfølgelig! Edit: Jaja, må til kirken nå. Hadet alle sammen! Endret 2. mars 2005 av Tonio Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 kjærlighet formet som kuk Practice makes perfect Lenke til kommentar
svamp Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Edit: Jaja, må til kirken nå. Hadet alle sammen! Skal du tenne på den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg