Goophy Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Tror faktisk jeg begynner og like linux Sannelig på tide. Linux er jo bare kos. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 læreren sa ferdig, da gikk jeg hjem Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 trodde vi hadde egen skoletråd jeg ... La oss snakke om noe annet... Det er kaldt her!!! Jeg fryser Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Aaah , nå går jeg på skolen, vi fikk 2 timer fri pga. sykdom Fikk hele dagen fri pga sykdom vi Trengte å sove ut.. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Tror faktisk jeg begynner og like linux Sannelig på tide. Linux er jo bare kos. Tja...likte vertfall Mandrake Men syntes forsatt det er unødvenig komplisert, tenker spess på installasjoner.... Hvilken distro kjører du? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Slackware. Legg inn en distro med skikkelig pakkesystem som feks. Ubunutu eller Fadora. Da holder det å skrive "yum pakkenavn" for å laste ned og installere et program. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Jeg har faktisk slackware her på cd...er det vansklig og installere? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Ikke vanskelig å installere, men noe knotet å sette opp om du er ny med linux. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Linux er egentlig ikke SÅ vanskelig, når du først setter deg inn i det, men det er litt knotete i begynnelsen! Lenke til kommentar
dessessop Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Linux er nok knotete.. men så lang må eg sei er liker arch linux. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Jeg kjøpte mitt første linux blad idag *lese* Jeg har også fått bronkitt eller hva det heter... *knakse piller* Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Jeg prøvde en litt eldre versjon av Mandrake på en gammel pc jeg har. Det gikk rett til hel... Jeg vet at jeg fulgte instrukjsone til punkt og prikke under installasjonen, men allikevel har jeg aldri fått ordenlig liv i den pcen igjen. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 *Gjøre seg klar til prøveeksamen i morgen* Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 beste deodorant mot svette? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 beste deodorant mot svette? Konsentrert fiskeolje. Lenke til kommentar
Blax Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 beste deodorant mot svette? Ta deg en dusj! Hjelper Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 beste deodorant mot svette? Ta deg en dusj! Hjelper dedorant hjelper vel ikke mot svette, men sjuler lukten... Som sagt, ta deg en dusj. Jeg dusjer 2-3 ganger om dagen... Lenke til kommentar
Blax Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 2-3 ganger om dagen er ikke anbefalt da.. Kan få stygge kløer osv har jeg lest Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg