SnowDOG_ Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Tragisk. DEnne tråden har rett og slett dauet helt. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Tragisk. DEnne tråden har rett og slett dauet helt. Bare vent til de 100 siste sidene før siden 5000 da er det liv Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Savner du det gamle innventaret Mario? Dra frem IRC davel... de er der Lenke til kommentar
kake_fredrik Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 er det noe premie eller noe for den som for det siste ordet? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Savner du det gamle innventaret Mario?Dra frem IRC davel... de er der Hehe eg vet men problemet er at eg ikke liker IRC. Må skrolle sånt og føler at eg er nød t å følge med hele tiden. IRC har eg gitt opp for flere år siden. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Ja, en kos av SnowDOG_ Kult Lenke til kommentar
cerion Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Litt surt å ha opp-ned døgnrytme når alle andre har ordnet sin, da blir det kjedelig midt på natten. Jaja, får vel finne en film eller noe, røyke og slappe enda mer av. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Litt surt å ha opp-ned døgnrytme når alle andre har ordnet sin, da blir det kjedelig midt på natten.Jaja, får vel finne en film eller noe, røyke og slappe enda mer av. Hehe surt ja. Har egentlig klart å snu døgnrytmen men disse dagene har gått til hel... Lenke til kommentar
diversity Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 God morgen allesammen, god morgen far og mor, god morgen lillesøster godmorgen storebror, god morgen trær og blmster, god morgen fugler små... woohoo.. jeg er god å huske barnesanger Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 (endret) Da var lege time bestillt.... bahh.... Må opp igjen klokka 12 og ned på legesenteret Mamma sa at jeg kanskje hadde bronkitt eller hva det var. Jeg måtte ta noen blodprøver også osv sa hun... Vært syk i 2 uker nå og vil bli frisk ffs *sove* Endret 2. mars 2005 av fUzZy^ Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Litt surt å ha opp-ned døgnrytme når alle andre har ordnet sin, da blir det kjedelig midt på natten.Jaja, får vel finne en film eller noe, røyke og slappe enda mer av. gjør deg selv en tjeneste og les "Endelig ikke-røyker" av Allen Carr. da skjønner du at du ikke slapper av pga røyk hilsen en eks-røyker Lenke til kommentar
cerion Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 (endret) Trenger søvn, er visst litt gretten. Jeg tror jeg tar meg en røyk og slapper litt av Endret 2. mars 2005 av cerion Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Tror faktisk jeg begynner og like linux Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 La oss lage litt liv på forumet.... her sitter jeg og venn med hver vår data, mens våre klassevenner sitter og glor i tavla og jobber med oppgaver i Studifag og jeg sittr og glor på HW.no Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Aaah , nå går jeg på skolen, vi fikk 2 timer fri pga. sykdom Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Nå sitter jeg på skolen og hører på at lærern min sitter og snakker om datasikkerhet. han snakker om win update og masse annet som jeg allerede kan, derfor: hw Lenke til kommentar
cerion Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Nå sitter jeg på skolen og hører på at lærern min sitter og snakker om datasikkerhet. han snakker om win update og masse annet som jeg allerede kan, derfor: hw Å, slem gutt i dag? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 (endret) Nå sitter jeg på skolen og hører på at lærern min sitter og snakker om datasikkerhet. han snakker om win update og masse annet som jeg allerede kan, derfor: hw Lærern min sitter og preiker om Replikerings Topologi... uinteresangt så derfor HW på meg EDIT: Han sa akkuratt: "Ja da er det lunjs!" Endret 2. mars 2005 av Slettet-df17e Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg