Torjus Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 KVALMT!!!!!!! De spiste huleedderkopper på Fear Factory NASTY! Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Kaiern: Fyr opp så skal duse at du ikke fryser Nei nå får jeg komme meg i seng etter at jeg har sett på CSI Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Jeg har hørt totalt 8 sanger. Kvaliteten suger i tillegg. Er det så mange? Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 denne tråden er litt meningsløs... Lenke til kommentar
robB Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 (endret) KVALMT!!!!!!!De spiste huleedderkopper på Fear Factory NASTY! Seriøst?! Blæh! Det kan ikke ha vært noe godt edit: Oi, jeg ser ahpadt! Endret 1. mars 2005 av robB Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 denne tråden er litt meningsløs... hva er meningen med livet? Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 KVALMT!!!!!!!De spiste huleedderkopper på Fear Factory NASTY! Seriøst?! Blæh! Det kan ikke ha vert noe godt De spiste det som godteri Men de fikk sånne brikker og de kunne vinne en maza rx-8 hvis du vant så... Lenke til kommentar
Solid Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 denne tråden er litt meningsløs... hva er meningen med livet? 42 Lenke til kommentar
Solid Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Do a little reasearch. Or ask somebody Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 denne tråden er litt meningsløs... hva er meningen med livet? 42 Har hørt at det var 63 jeg Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 denne tråden er litt meningsløs... hva er meningen med livet? 42 " The answer to this is very simple. It was a joke. It had to be a number, an ordinary, smallish number, and I chose that one. Binary representations, base thirteen, Tibetan monks are all complete nonsense. I sat at my desk, stared into the garden and thought '42 will do' I typed it out. End of story. " Busted! Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Og da har jeg fått skiftet avatar, håper inderlig ingen blir i tvil lengre om hva slags kjønn jeg er. lol er så enig med signaturen din ass *loooooool* Malfoy iz goin DOOOOOOOOOOWN *kaboom* Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Jeg har hørt totalt 8 sanger. Kvaliteten suger i tillegg. Er det så mange? Jupp. Og når de 8 er fredig, starter dritten omigjen denne tråden er litt meningsløs... Tøs x2 Lenke til kommentar
svamp Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Det er jo bare å kjøre den i en annen browser da! Såklart. -------------------- Noen matteguruer som kan svare på spørsmålet mitt i matteassistansetråden i skoleforumet? Lenke til kommentar
robB Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Nå er jeg stuptrøtt. Går og legger meg. God natt! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Huff, i dag har jeg overført ALL musikken min til en kompis.... *Begynne og slette drit* Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 denne tråden er litt meningsløs... hva er meningen med livet? 42 Kul bok. En av få bøker jeg har lest. Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Nå legger jeg meg. Imorgen er det aktivitetsdag!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg