Nilsen Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Hva faen! Fått mail fra telenor: Begrenset Internettilgang etter spredning av virus eller uønsket trafikk I følge våre Internettlogger ser det ut til at det har blitt sendt virus i stort omfang, eller vært annen uønsket trafikk til andre, fra ditt Internettabonnement Det der skulle vær meg. Det finnes ikke noe jeg liker mer enn å kjefte ut telenor for masse dritt de gjør. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 (endret) Du får sikkert lov til å skjelle ut Telenor FOR Volcov Endret 1. mars 2005 av Sc0oT Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 (endret) Sendte en mail til de istad.. De lovte meg også 1.4 mbit linje hvis jeg betalte 50 kr mer i mnd.. Har ikke merka noe til det.. Blir en fin dag i mårra.. Først ringe til aetat og bli satt over fjorten ganger bare for å snakke med èn person, så ringe telenor og høre på den fantastiske pausemusikken (som sikkert er vikingarna eller noe sånt) i 42 minutter før noen gidder å ta telefonen.. Endret 1. mars 2005 av Volcov Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 (endret) Sendte en mail til de istad.. De lovte meg også 1.4 mbit linje hvis jeg betalte 50 kr mer i mnd.. Har ikke merka noe til det.. Blir en fin dag i mårra.. Først ringe til aetat og bli satt over fjorten ganger bare for å snakke med èn person, så ringe telenor og høre på den fantastiske pausemusikken (som sikkert er vikingarna eller noe sånt) i 42 minutter før noen gidder å ta telefonen.. Playlist. 1. dame som synger falskt 2 westlife - sometime? 3. man som ikke kan synge 4. britney spears - everytime Mer husker jeg dessverre ikke. Jeg har hørt totalt 8 sanger. Kvaliteten suger i tillegg. Endret 1. mars 2005 av Natrium Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 noen som vet hvilken router jeg får viss jeg krysser av for trådløs router når jeg bestiller ADSL fra NextGenTel? Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Oi oi oi! Ja, da gleder jeg meg virkelig! Mulig jeg tar meg en tur til dem.. Noen som vil bli med? Jeg begynner seriøst å bli lei.. De lover så sinnsykt mye, men ingenting skjer.. *venter på at jeg kan få NGT* Lenke til kommentar
svamp Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 "The-boy-who-will-never-fucking-die" Er det en såkalt "fanfic" som du nevnte før? Første gang jeg har sett harry potter-tekst med ordet "shag" i seg Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 "The-boy-who-will-never-fucking-die" Er det en såkalt "fanfic" som du nevnte før? Første gang jeg har sett harry potter-tekst med ordet "shag" i seg Jepp, og linken fører til ficen som den er fra (Også den som kom med forrige sitat jeg brukte). Hmm, leser du historien? Du er vel over 17? Lenke til kommentar
svamp Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Jepp, jeg kvalifiserer når det gjelder alder Hva skjer når man trykker under 17? *Prøve* -->Hehe, "Would your parents object", man skal være dum for å trykke ja Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Skjer uansett ikke noe ille om man trykker ja! Ikke at det er noe stygt i ficene jeg har lest på DA (Eller FA) til nå, men men... Er kanskje jeg som er blitt vant med slikt etter min søster... Lenke til kommentar
svamp Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 (endret) Skjer uansett ikke noe ille om man trykker ja! Ikke at det er noe stygt i ficene jeg har lest på DA (Eller FA) til nå, men men... Er kanskje jeg som er blitt vant med slikt etter min søster... Tja, du får jo ikke lese teksten da (med mindre man sletter cookies, sannsynligvis). *Gå ned og lete febrilsk etter mat* edit: om man trykker ja på "object"-spørsmålet altså) Endret 1. mars 2005 av svamp Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 (endret) Det er jo bare å kjøre den i en annen browser da! Og nå er klokken ni, noe som betyr at jeg må skru av maskinen for i dag, snille foreldre. Endret 1. mars 2005 av Tonio Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Huff, lenge siden jeg var her gitt.... 3 Uker eller noe.. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Skjer uansett ikke noe ille om man trykker ja! Ikke at det er noe stygt i ficene jeg har lest på DA (Eller FA) til nå, men men... Er kanskje jeg som er blitt vant med slikt etter min søster... Du er for ung til å trykke på den linken. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Ahaahhaahha, gidde å snakke om HarryP fanfix! Rommet er så godt som ferdig nå, jeg er officially flyttet opp. Håper plakatene kommer snart. Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 internatliv.... internett stenger.... har dere hørt noe sånt? INTERNETT STENGER!?!?!??!?! Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Tror jeg begynner å bli syk Fryser som et helvete her jeg sitter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg