Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva faen!

Fått mail fra telenor:

Begrenset Internettilgang etter spredning av virus eller uønsket trafikk

I følge våre Internettlogger ser det ut til at det har blitt sendt virus i

stort omfang, eller vært annen uønsket trafikk til andre, fra ditt

Internettabonnement

:dontgetit:

Det der skulle vær meg.

Det finnes ikke noe jeg liker mer enn å kjefte ut telenor for masse dritt de gjør.

Lenke til kommentar

Sendte en mail til de istad.. De lovte meg også 1.4 mbit linje hvis jeg betalte 50 kr mer i mnd.. Har ikke merka noe til det..

Blir en fin dag i mårra.. Først ringe til aetat og bli satt over fjorten ganger bare for å snakke med èn person, så ringe telenor og høre på den fantastiske pausemusikken (som sikkert er vikingarna eller noe sånt) i 42 minutter før noen gidder å ta telefonen.. ;)

Endret av Volcov
Lenke til kommentar
Sendte en mail til de istad.. De lovte meg også 1.4 mbit linje hvis jeg betalte 50 kr mer i mnd.. Har ikke merka noe til det..

Blir en fin dag i mårra.. Først ringe til aetat og bli satt over fjorten ganger bare for å snakke med èn person, så ringe telenor og høre på den fantastiske pausemusikken (som sikkert er vikingarna eller noe sånt) i 42 minutter før noen gidder å ta telefonen..  ;)

Playlist.

1. dame som synger falskt

2 westlife - sometime?

3. man som ikke kan synge

4. britney spears - everytime

Mer husker jeg dessverre ikke.

Jeg har hørt totalt 8 sanger. Kvaliteten suger i tillegg.

Endret av Natrium
Lenke til kommentar
"The-boy-who-will-never-fucking-die"

Er det en såkalt "fanfic" som du nevnte før?

Første gang jeg har sett harry potter-tekst med ordet "shag" i seg :D

Jepp, og linken fører til ficen som den er fra (Også den som kom med forrige sitat jeg brukte).

Hmm, leser du historien? Du er vel over 17? :p

Lenke til kommentar
Skjer uansett ikke noe ille om man trykker ja! Ikke at det er noe stygt i ficene jeg har lest på DA (Eller FA) til nå, men men... Er kanskje jeg som er blitt vant med slikt etter min søster...

Tja, du får jo ikke lese teksten da (med mindre man sletter cookies, sannsynligvis).

*Gå ned og lete febrilsk etter mat*

edit: om man trykker ja på "object"-spørsmålet altså)

Endret av svamp
Lenke til kommentar
Skjer uansett ikke noe ille om man trykker ja! Ikke at det er noe stygt i ficene jeg har lest på DA (Eller FA) til nå, men men... Er kanskje jeg som er blitt vant med slikt etter min søster...

Du er for ung til å trykke på den linken.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...