b-real Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Jeg skal på roskilde. Jeg MÅ se KoRn live. Er en av de målene i livet mitt, å være på en KoRn-konsert. Så, jah...jeg og dr.Basus drar vel til roskilde til neste år. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Jeg skal på roskilde. Jeg MÅ se KoRn live. Er en av de målene i livet mitt, å være på en KoRn-konsert. Så, jah...jeg og dr.Basus drar vel til roskilde til neste år. Skal på Roskilde neste år jeg og vet du om hvem som kommer neste år? Lenke til kommentar
PT Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 snewdewg: du må slutte å døgne hele tida, du ødlegger døgn rytmen din. Snart blir du nesten som en vampyr ellerno Blir litt skummelt å bo i bergen nå *flytte til Finland i frykt for vampyrer* Lenke til kommentar
Term Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Jeg skal på roskilde. Jeg MÅ se KoRn live. Er en av de målene i livet mitt, å være på en KoRn-konsert. Så, jah...jeg og dr.Basus drar vel til roskilde til neste år. Jepp skal til Roskilde...og skal deff se KoRn live. De annonserte at de kom den 17desember. så jeg er bare en dag på etterskudd med nyheten..eller nesten 2. Skal bli dødskult. *sette på nyplata* Men kanskje man sees der nede da... hehe heh Lenke til kommentar
CFD Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Vell jeg var ikke på nett igår etter at jeg dro hjem ifra jobben som dere sikkert merket og det er fordi jeg er lei av dere! (Utenom 1person da =P) Lenke til kommentar
CFD Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 weehey.. Vi skulle kaste noen PSU`er og de hadde 3pins vifter Tok dem ut og de skal brukes hjemme Kaster vell omtrent 2-3om dagen ,men de pleier og ha 2pins vifter og jeg vil ha RPM teller.. Men nå har jeg dem liggende forran meg.. Det er ikke 80x80x25.. Tror det er 80x80x20 elns.. Fikk også 3skruer til hver av dem.. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Har dere noengang hatt den tvangstanken at når man går ut av bilen/huset/rommet og den siste sangen som var da du gikk ut går om og om og om igjen i hodet... Spesiellt ille når det er en dårlig sang som rosa helikopter og slik. Anyway, kjørte på jobb idag og rocka etter Type O Negative og i det jeg slo av anlegge og gikk ut av bilen så sang han "Jesus Christ Looks Like Me", så nå har jeg nynnet på den teksten hele dagen. Men om Jesus hadde sett ut som meg så hadde han jaggu vært kul og da Lenke til kommentar
sparks Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Dette fikk jeg av karakterer!: Nynorsk - 3 Norsk skrift. - 4 Norsk munt. - 5 Matte - 4 Natur - 4 KRL - 4 Samf - 4 Gym - 5 Kunst&Håndt. - 5 Eng. skrift. - 4 Eng. munt. - 5 Heimkunnskap (ifjor standpunkt) - 5 Data(Valgfag) - 6 Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Bra karakterer! 10. Klasse? Lenke til kommentar
zed Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Ikke så værst det, til å være ungdomskolen. Tror jeg hadde akkurat samme karaktere untatt Kunst&Håndt. Der hadde jeg 4. Men tror jeg har myyyee dårligere karaterer nå :S Men nå er det FRIIIIII! Lenke til kommentar
PT Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 (endret) Fikk karakterboken i dag og føler for å skryte litt (10. klasse) KRL: 5+ Norsk bokmål, skriftlig: 5+ Norsk nynorsk, skriftlig: 5 Norsk muntlig: 5 Matamatikk: 5 Engelsk skriftlig: 5 Engelsk muntlig: 5 Samfunnsfag: 5+ Natur og miljø: 5+ Kunst og håndverk: 4 Musikk: 4+ Kroppsøving: 4+ Tysk skriftlig: 4+ Tysk muntlig: 5- Orden: G Atferd: G Ingen seksere på meg i år, men lærerene var visstnok veldig strenge i år. Har ikke gått ned i noen fag Endret 19. desember 2003 av PT Lenke til kommentar
sparks Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Når begynte folk å gi + eller - på karakterkortet? Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Når begynte folk å gi + eller - på karakterkortet? Vi fikk + og -'r før, men nå gir de heller sterk og svak Btw, lærene er stremgere på karakterer nå, første halvdel av 10.klasse en siste del. Det er fordi det er disse karakterene vi søker med, og går vi ned i karakterene før sommeren, så får vi advarsel med oss hjem... Lenke til kommentar
sparks Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 japp, men jeg får bare +/- på prøver, ikke på kortet.. Lenke til kommentar
PT Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Når begynte folk å gi + eller - på karakterkortet? Vi fikk + og -'r før, men nå gir de heller sterk og svak Btw, lærene er stremgere på karakterer nå, første halvdel av 10.klasse en siste del. Det er fordi det er disse karakterene vi søker med, og går vi ned i karakterene før sommeren, så får vi advarsel med oss hjem... Stemmer det. Vi har alltid fått + og - på karakterkortet, men det blir slutt på det til våren. Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 + og - teller jo ikke da... er ikke vits i å nevne det en gang... Lenke til kommentar
PT Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 + og - teller jo ikke da... er ikke vits i å nevne det en gang... Det er en indikator på om karakteren er sterk eller svak, så det er greit å vite... Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Åja? Nei det visste jeg ikke... (lol) Men på vitnemålet (standpunktskarakterene) teller det ikke. basta. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Fikk det her jeg Kristendom: 4. Norsk Muntlig 3. Norsk Hovedmål skriftlig: 3. Matematikk: 4. Engelsk 3+ Engelsk muntlig 3 Samfunnsfag. 3 Natur og miljøfag.3. Kunst og.... 3. Musikk.3. Heimkunn... 3. Gym. 5. Orden,G. Atferd, G. Fransk skriftlig 2. Muntlig 4. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg