Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg skal på roskilde.

Jeg MÅ se KoRn live. Er en av de målene i livet mitt, å være på en KoRn-konsert.

Så, jah...jeg og dr.Basus drar vel til roskilde til neste år.

Jepp skal til Roskilde...og skal deff se KoRn live. De annonserte at de kom den 17desember. så jeg er bare en dag på etterskudd med nyheten..eller nesten 2. Skal bli dødskult.

 

*sette på nyplata*

 

Men kanskje man sees der nede da... hehe heh

Lenke til kommentar

weehey.. Vi skulle kaste noen PSU`er og de hadde 3pins vifter ;) Tok dem ut og de skal brukes hjemme ;) Kaster vell omtrent 2-3om dagen ,men de pleier og ha 2pins vifter og jeg vil ha RPM teller.. Men nå har jeg dem liggende forran meg.. Det er ikke 80x80x25.. Tror det er 80x80x20 elns.. Fikk også 3skruer til hver av dem.. ;)

Lenke til kommentar

Har dere noengang hatt den tvangstanken at når man går ut av bilen/huset/rommet og den siste sangen som var da du gikk ut går om og om og om igjen i hodet... Spesiellt ille når det er en dårlig sang som rosa helikopter og slik.

 

 

Anyway, kjørte på jobb idag og rocka etter Type O Negative og i det jeg slo av anlegge og gikk ut av bilen så sang han "Jesus Christ Looks Like Me", så nå har jeg nynnet på den teksten hele dagen.

Men om Jesus hadde sett ut som meg så hadde han jaggu vært kul og da :thumbup:

Lenke til kommentar

Fikk karakterboken i dag og føler for å skryte litt (10. klasse)

 

KRL: 5+

Norsk bokmål, skriftlig: 5+

Norsk nynorsk, skriftlig: 5

Norsk muntlig: 5

Matamatikk: 5

Engelsk skriftlig: 5

Engelsk muntlig: 5

Samfunnsfag: 5+

Natur og miljø: 5+

Kunst og håndverk: 4

Musikk: 4+

Kroppsøving: 4+

Tysk skriftlig: 4+

Tysk muntlig: 5-

 

Orden: G

Atferd: G

 

Ingen seksere på meg i år, men lærerene var visstnok veldig strenge i år.

Har ikke gått ned i noen fag :D

Endret av PT
Lenke til kommentar
Når begynte folk å gi + eller - på karakterkortet?

Vi fikk + og -'r før, men nå gir de heller sterk og svak :roll:

 

Btw, lærene er stremgere på karakterer nå, første halvdel av 10.klasse en siste del. Det er fordi det er disse karakterene vi søker med, og går vi ned i karakterene før sommeren, så får vi advarsel med oss hjem...

Lenke til kommentar
Når begynte folk å gi + eller - på karakterkortet?

Vi fikk + og -'r før, men nå gir de heller sterk og svak :roll:

 

Btw, lærene er stremgere på karakterer nå, første halvdel av 10.klasse en siste del. Det er fordi det er disse karakterene vi søker med, og går vi ned i karakterene før sommeren, så får vi advarsel med oss hjem...

Stemmer det. Vi har alltid fått + og - på karakterkortet, men det blir slutt på det til våren.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...