:---{D Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Dagens tilbakeblikk på livet mitt: Idag kom jeg på, jeg har sett morra til en kamerat naken! Deggern! Det har jeg også! Lenke til kommentar
scoot Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 *glad han ikke har opplevd noe slikt* Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 *glad han ikke har opplevd noe slikt* You bet! Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Jeg synes du skal endre litt på signaturen din.Det er ikke riktig å skrive, Mvh. Med vennelig hilsen Xazper.. Mvh er vel en forkortelse for Med vennlig hilsen... Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Jeg synes du skal endre litt på signaturen din.Det er ikke riktig å skrive, Mvh. Med vennelig hilsen Xazper.. Mvh er vel en forkortelse for Med vennlig hilsen... Har rett i det ja! Lenke til kommentar
scoot Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 *glad han ikke har opplevd noe slikt* You bet! pffft.. Du likte det Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Nå er jeg mektig lei av de som alltid skal skrive nicket/navnet under i innlegget! Kan de ikke ta det ikke signaturen?! Enig! @kd Hva er galt med det da? :S Jeg synes du skal endre litt på signaturen din. Det er ikke riktig å skrive, Mvh. Med vennelig hilsen Xazper.. Tøs Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 *glad han ikke har opplevd noe slikt* You bet! pffft.. Du likte det Er du småruskete? Hun var ikke den fineste hesten på åkern heller for å si det sånn! Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Nå er jeg mektig lei av de som alltid skal skrive nicket/navnet under i innlegget! Kan de ikke ta det ikke signaturen?! Enig! @kd Hva er galt med det da? :S Jeg synes du skal endre litt på signaturen din. Det er ikke riktig å skrive, Mvh. Med vennelig hilsen Xazper.. Tøs Tøs selv.... Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 *ta parti med naturium* Xazper er en tøs ! Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 (endret) Jeg er ikke en tøs! DU er en tøs, Alle på forumet er en gjeng med tøser! Neida bare tuller Endret 1. mars 2005 av Xazper Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Og da har jeg fått skiftet avatar, håper inderlig ingen blir i tvil lengre om hva slags kjønn jeg er. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 (endret) Og da har jeg fått skiftet avatar, håper inderlig ingen blir i tvil lengre om hva slags kjønn jeg er. Kan bli vannskelig... Endret 1. mars 2005 av Natrium Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Og da har jeg fått skiftet avatar, håper inderlig ingen blir i tvil lengre om hva slags kjønn jeg er. Er litt dålig bilde da.. Har du et annet bilde... Lenke til kommentar
scoot Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 *glad han ikke har opplevd noe slikt* You bet! pffft.. Du likte det Er du småruskete? Hun var ikke den fineste hesten på åkern heller for å si det sånn! :!: .. Bare fleiper Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 :!: .. Bare fleiper Skjønte det... Så. Hva skjer´a? Lenke til kommentar
scoot Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Ikke noen verdens ting.. Må ha mat.. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Og da har jeg fått skiftet avatar, håper inderlig ingen blir i tvil lengre om hva slags kjønn jeg er. Er litt dålig bilde da.. Har du et annet bilde... Jeg har mange bilder.... Men tusen takk. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Hva faen! Fått mail fra telenor: Begrenset Internettilgang etter spredning av virus eller uønsket trafikk I følge våre Internettlogger ser det ut til at det har blitt sendt virus i stort omfang, eller vært annen uønsket trafikk til andre, fra ditt Internettabonnement Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg