Kenneth Dammyr Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Wee, sto på teorien. Hadde bare 2 skoletimer i dag. Gym faktisk. Grattiserer Har du bare kjøreprøven igjen da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Wee, sto på teorien. Hadde bare 2 skoletimer i dag. Gym faktisk. Grattiserer Har du bare kjøreprøven igjen da? Oppkjøring ja. Håpet jeg kunne ha den før TG, slik at jeg kunne kjøre opp, men det går nok ikke. Bad. Lenke til kommentar
Janne_blondie Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Hater allergi Deg på bildet? hmm... Hvordan allergi? :!: Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Hater allergi Deg på bildet? hmm... Hvordan allergi? :!: Haha "le".. Han på bildet.. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Wee, sto på teorien. Hadde bare 2 skoletimer i dag. Gym faktisk. Grattiserer Har du bare kjøreprøven igjen da? Oppkjøring ja. Håpet jeg kunne ha den før TG, slik at jeg kunne kjøre opp, men det går nok ikke. Bad. That's to bad. Hvorfor kan du ikke ta den før TG? Er jo 3 uker til... BTW: Er du klar for å snakke film i aftens? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Wee, sto på teorien. Hadde bare 2 skoletimer i dag. Gym faktisk. Grattiserer Har du bare kjøreprøven igjen da? Oppkjøring ja. Håpet jeg kunne ha den før TG, slik at jeg kunne kjøre opp, men det går nok ikke. Bad. That's to bad. Hvorfor kan du ikke ta den før TG? Er jo 3 uker til... BTW: Er du klar for å snakke film i aftens? Får sannsynligvis ikke oppkjøring før om en stund. Travelt nå. Har ikke tid til en dritt akkurat nå, sitter midt oppi særemne. Lenke til kommentar
Janne_blondie Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 lurer på om jeg skal øve på noen sånne skoleting nå. Lenke til kommentar
robB Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 lurer på om jeg skal øve på noen sånne skoleting nå. Lurer på om jeg skal gjøre noen lekser nå. Ja, vi sier det. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 helu! gjorde ferdig matteleksa på skolen jeg, så nå er det bare slæpp off til jeg skal trene Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Wee, sto på teorien. Hadde bare 2 skoletimer i dag. Gym faktisk. Grattiserer Har du bare kjøreprøven igjen da? Oppkjøring ja. Håpet jeg kunne ha den før TG, slik at jeg kunne kjøre opp, men det går nok ikke. Bad. That's to bad. Hvorfor kan du ikke ta den før TG? Er jo 3 uker til... BTW: Er du klar for å snakke film i aftens? Får sannsynligvis ikke oppkjøring før om en stund. Travelt nå. Har ikke tid til en dritt akkurat nå, sitter midt oppi særemne. Den er grei Du får ta kontakt. Yeah multiquote Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 I dag gjorde jeg nasjonal prøve i engelsk lesing... Fikk B2, men er missfornøyd. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Gjorde ferdi matten for hele uka i dag jeg! ^^ Obs! Må springe å hente brodern i barnehagen! Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 (endret) 200 posts!Wiii! Eller er det 201? 202 faktisk. men 75 % er bare spam. That's my girl. *kosepå* Endret 1. mars 2005 av Natrium Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 sweeeeeeeeet hoooooooome, aaalabama. *dundundidaradaradumdum* Herregud, har gått nå med den der i hodet i 2 timer nå :/ Er det ikke Lyrnyrd Skyrnyrd som har laget den? Lenke til kommentar
svamp Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Wee, sto på teorien. Hadde bare 2 skoletimer i dag. Gym faktisk. Gratulerer, hvor mange feil hadde du? Du trenger ikke svare hvis det er en hemmelighet Lenke til kommentar
Laman Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Leter etter gitartabs til Tool og Rage Against the Machine - Revolution, men finner ikke noenting. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Leter etter gitartabs til Tool og Rage Against the Machine - Revolution, men finner ikke noenting. Noen som kan hjelpe? Finner bare Revolver tabs. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg